Breaking

Tuesday, November 07, 2017

Nak Terbang Pergi Bercuti? Traveloka Ada "Make 11.11 Fly"!


Assalamualaikum!


Ish sekejap je dah nak sampai hujung tahun ye! Terasa cepat betul masa berlalu, tau-tau je dah masuk bulan November. Sekarang ni minggu peperiksaan, hujung bulan November ni dah mula cuti sekolah. Mesti korang ada perancangan bercuti bersama keluarga nanti kan! Tak kisahlah bercuti jauh atau dekat, asalkan dapat luangkan masa bersama-sama pasangan dan anak-anak di tempat-tempat menarik luar dan dalam negara.

Tapi kan, korang dah start buat tempahan ke? Kalau korang nak book hotel dan tiket penerbangan, kenalah mula dari hari ni. Lagi pun, semua mesti dah tahu kan tarikh keramat 11/11 akan berlangsungnya jualan online atau SALE besar-besaran seluruh Malaysia. Haaaa Traveloka pun akan ada tawaran menarik untuk kita semua yang nak terbang pergi bercuti melalui "Make 11.11 Fly"!





Promosi Make 11.11 Fly Dari Traveloka

Nak terbang pergi bercuti tapi tak tahu bagaimana? Alahai meh sini akak tolong. Traveloka bakal mengadakan tawaran hebat untuk tiket penerbangan sempena tarikh 11.11. Make 11.11 Fly bakal berlangsung selama tiga hari iaitu pada 10, 11 dan 12 Nov. Sesuai untuk korang yang nak terbang pergi bercuti jauh sikit dari rumah hehe. Terbanglah kemana saja destinasi yang korang suka dan Traveloka ada kemudahan yang akan uruskan penerbangan korang. Minimum untuk dua orang termasuk pergi balik.

Sebelum Make 11.11 Fly, apa kata korang check dulu promosi lain yang ada. 
Korang hanya perlu buat tempahan penerbangan di Traveloka dan nikmati penjimatan melalui kupon dan diskaun hebat yang ditawarkan! 


Save More, Feel Fly

Jimat lebih sehingga RM40 untuk menikmati penerbangan yang hebat apabila korang tempah penerbangan untuk perjalanan berikutnya. Korang hanya perlu gunakan kupon WEBHAPPY untuk tempahan melalui laman web dan APPHAPPY melalui aplikasi Traveloka


App: 10% OFF, up to RM40
Web: 5% OFF, up to RM25





Tempahan boleh dibuat bermula 3hb November sehingga 9hb November 2017 dan tempoh perjalanan adalah untuk sepanjang masa! Ok, macam mana nak buat tempahan melalui aplikasi Traveloka dan gunakan kupon yang diberi tu? Meh aku tunjukkan 👇

Cara Booking Flight Melalui Aplikasi Traveloka

Ikut 6 langkah mudah ini untuk menempah penerbangan melalui Aplikasi Traveloka. Lepas tu korang boleh masukkan kod kupon untuk menikmati diskaun dari Traveloka.

  1. Download versi terkini Aplikasi Traveloka dari Play Store atau App Store
  2. Cari dan tempah penerbangan yang korang inginkan
  3. Pilih cara pembayaran
  4. Klik 'Apply' pada paparan 'Payment'
  5. Masukkan kod kupon APPHAPPY dan klik 'Apply'
  6. E-ticket akan dihantar ke Aplikasi Traveloka dan Email




Nak jimat lebih? Ni tips untuk korang, sila download aplikasi Traveloka dan tempah tiket penerbangan di smartphone.  Mudah dan pantas, dan yang paling penting penjimatan yang sangat mengagumkan!


Special Fares With Korean Air

Annyeonghaseyo! Nak terbang pergi bercuti ke Korea? Inilah masanya korang tempah flight dengan Traveloka, sebab sekarang ni Traveloka tawarkan harga bermula RM1,720 je wakkkkk! Aduh harga pun murah dah tu, berbaloi sangat bawa pasangan ke sana, lebih-lebih lagi musim sejuk nanti. Bukan tu saja ye, harga tiket ni untuk round trip means pergi dan balik! Wowwww marbeles sangat ni! 

Korea antara negara yang termasuk dalam wishlist tempat aku nak pergi bersama cik abgku! Teringin sangat nak pergi tempat-tempat menarik dan cantik di sana, sambil pegang tangan cik abg dan main salji bersama haha. Eh ok la tu, kiranya kami pergi untuk romantic honeymoon la kan. Anak-anak kita kasi letak kat kampung kejap yek hehehehe 😂



Kuala Lumpur ⇄ Seoul 

Rebut peluang ni sekarang, korang boleh start tempah mulai hari ini sehingga 30 November 2017 bagi perjalanan bermula 1 November 2017 sehingga 31 Mac 2018. Sempat la merasa winter sonata di sana nanti kan! 😉


Say Yes To New Now Adventures!

Bagi yang suka travel atau kaki travel, korang tak perlu tunggu lama untuk mencapai impian meneroka ke seluruh dunia. Percaya tak, korang boleh travel dulu dan bayar kemudian? Aikk...boleh ke macam tu? Biasa kita dengar beli perabot atau barang lain baru boleh ambil dulu bayar kemudian. Tapi yang ni pun boleh juga ke? Haaa kat tempat lain takda, hanya di Traveloka!




Eksklusif hanya di Traveloka, korang boleh buat pembayaran secara ansuran melalui Maybank 0% Installment Plan dari 6 bulan sehingga 12 bulan pelan pembayaran menggunakan kad kredit. Perghh nak travel pun boleh bayar secara ansuran sekarang ni ye. Senang betul la!

Yang syoknya, tawaran eksklusif ini akan berjalan sepanjang masa dan tiada had tarikh perjalanan dikenakan! Whoaaa ini sudah bagus! Tak pandang yang lain dah, memang kita nak pilih yang senang dan memudahkan kita betul tak!

Nak syok lagi? Korang bukan saja boleh tempah dulu tiket dan kemudian bayar, tapi ada lagi kelebihan yang korang boleh dapat bila ambil pelan pembayaran secara ansuran ni tau. Antaranya :

  1. Interest free - hanya perlu tempah sekarang, pilih tempoh pembayaran secara ansuran dan bayar kemudian
  2. Everything - terpakai kepada semua jenis tempahan penerbangan
  3. Everywhere - transaksi boleh melalui desktop, mobile app dan mobile web
  4. Fast - permohonan untuk pengesahan pembayaran secara ansuran dalam masa pantas
  5. Convenient - dapat melakukan transaksi pembayaran secara cepat dan selesa

Cara Booking Flight 

Ok, untuk mendapatkan kemudahan tempah dulu bayar kemudian melalui pelan pembayaran secara ansuran Maybank 0% menggunakan kad kredit, korang hanya perlu ikuti 6 langkah mudah ini.

  1. Cari dan tempah penerbangan atau hotel melalui Traveloka menggunakan desktop, web mobile atau aplikasi Traveloka
  2. Pilih 'Credit Card' sebagai cara pembayaran
  3. Pilih 'Installment'
  4. Pilih 6 atau 12 bulan ansuran
  5. Pilih 'Pay Now' dan lengkapkan pembayaran
  6. E-Ticket akan dihantar ke Aplikasi Traveloka atau email anda



Haa ok senang tak? senang sangat bukan! Korang boleh pilih mana-mana promosi menarik yang sedang berlangsung dan boleh mula menempah hari ini. Boleh dah packing baju-baju nak pergi bercuti nanti, tak perlu risau bajet untuk tiket penerbangan, sebab semuanya ditanggung beres dengan Traveloka Make 11.11 Fly! Tapi korang kena mula tempah hari ini ok!

Terima kasih Traveloka!😁✌

Dah cukup menggoda tak promosi yang ada? Jangan lupa check out  Make 11.11 Fly dari Traveloka ni! Banyak sangat dah aku celoteh ni hehe, korang jangan cakap akak tak payung ye. Cepat-cepat gi usha kat laman web https://www.traveloka.com/en-my/ untuk mengetahui lebih lanjut tawaran hebat ni. Korang yang bercadang nak bawa keluarga besar pergi melancong ke destinasi dalam mahupun luar negara boleh sangat ambil peluang beli tiket melalui tawaran 👉👉 Make 11.11 Fly. Ambillah peluang ini untuk mengeratkan ikatan kekeluargaan dan nikmati percutian yang akan memberi kenangan termanis dalam hidup korang! 

Selamat bercuti!😉✌


3 comments:

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.