Breaking

Friday, April 24, 2020

CoVID-19 | Hari ke-38 PKP


Assalamualaikum! Masuk PKP ke-3 makin ramai yang tak patuh pada perintah kawalan pergerakan. Kereta makin banyak di jalanan macam dah hari biasa aku tengok.

Sekarang timbul pulak masalah PATI langgar arahan PKP dengan meniaga dari depan rumah. Macam-macam perangai la diaorg ni!


sumber : fb

Nampak gaya tak boleh nak berlembut dah dengan diaorg ni. Khabarnya lokasi ini terletak di Pulau Pinang. Makin elok layanan kita makin teruk perangai diaorg tunjuk. Kalau macam ni, bila la kita boleh bebas dari Covid-19??

Harap pihak berkuasa bertegas dengan diaorg ni. Kalau dah ditangkap bagus. Kalau perlu ditangkap, tangkap dan cek samada diaorg PATI atau tidak. Sedangkan warganegara kalau langgar PKP pun kena reman dan dibawa ke mahkamah, takkan nak biarkan je diaorg ni buat perangai macam kebal undang-undang.

Jangang datang negara orang dan tunjuk kebodohan anda,

Hanim

No comments:

Post a comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.