Breaking

Thursday, June 25, 2020

Shopping Sakan Sempena PG Mall Birthday Sale!


Assalamualaikum! Shopping atas talian memang dah jadi trend dan ikutan pada masa sekarang. Walaupun dalam tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dikuatkuasakan, kuasa pembeli dalam platform atas talian mencapai dua kali ganda dari kebiasaan.

Maksudnya, orang kita dah selesa shopping secara online dan kalau nak membeli-belah sekarang tak perlu masuk ke kedai tapi hanya dihujung jari! 




Sejak wujudnya kemudahan membeli-belah atas talian ni, makin banyak platform online shopping diperkenalkan untuk memudahkan pelanggan.

Tapi PG Mall berbeza dengan platform membeli-belah yang lain sebab kita boleh menikmati promosi hebat dan diskaun gempak bila shopping secara online disini.

Lebih seronok lagi bila sempena PG Mall Birthday Sale yang bermula dari 29 Jun sehingga 5 Julai 2020.



PG Mall ni ialah satu-satu platform e-commerce tempatan dan merupakan salah satu dari TOP 3 laman web marketplace yang paling banyak dikunjungi di Malaysia menurut laporan dari iPrincesight.

Haa tu maknanya, PG Mall menjadi pilihan  peniaga dan pelanggan untuk mendapatkan barangan berkualiti pada harga berpatutan. Ada macam-macam kategori barangan yang boleh kita pilih tau.


Dan istimewa untuk semua pelanggan, PG Mall Birthday Sale yang berlangsung dari 29 Jun sehingga 5 Julai 2020 ini akan lebih berbaloi-baloi dengan 6 tawaran istimewa bila kita membeli secara online. Promosi dan tawaran istimewa ini tiada di platform lain, hanya di PG Mall je tau.

6 Hadiah Untuk Pelanggan Sempena PG Mall Birthday Sale!

Antara promosi dan tawaran gempak yang kita boleh dapat bila shopping secara online dari 25 Jun sehingga 5 Julai 2020 di laman web PG Mall ialah:-

  1. Diskaun 10% untuk perbelanjaan minimum RM50
  2. Diskaun 15% untuk perbelanjaan minimum RM100
  3. Free Shipping untuk pelanggan baru dengan perbelanjaan minimum RM30
  4. Free Shipping untuk pelanggan sedia ada dengan perbelanjaan minimum RM60
  5. Super Killer Deals serendah 0.99 sen untuk barangan terpilih
  6. Daily FB Live Deals - peluang untuk menang lucky draw setiap hari dengan hadiah 0.5g emas bernilai RM200!
  7. Top Referral untuk tiga orang pemenang. Caranya daftar dan kongsikan referral link pada keluarga dan kawan-kawan, korang ada peluang menang hadiah, antaranya: 
a) First Prize : PG Gold 1g
b) Second prize : C-wallet bernilai RM100
c) Third prize : C-wallet bernilai RM50

Pendek kata, memang berbaloi membeli-belah di laman web PG Mall. Sambil shopping boleh menang hadiah dan nikmati tawaran dan promosi lagi. Shopping lebih mudah dan kita pun hanya perlu tunggu sehingga barang sampai depan pintu. 

So tunggu apa lagi, korang cepat-cepat daftar hari ini juga dan start shopping sakan! Untuk maklumat lanjut, korang boleh layari :


Laman web : www.pgmall.my


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #shopnow #shoponline #PGMallBirthdaySale #PGMallBirthdayParty #PGMallCrazySale

No comments:

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.