Breaking

Wednesday, June 03, 2020

Ustaz Ebit Lew Nak Buka ELewsMart, boleh buka satu kat Desa Pandan tak?


Assalamualaikum! Kalau Ustaz Ebit Lew terrrrrrrbaca entri aku ni, mohon la buka satu cawangan kat Desa Pandan. Memang kawasan rumah aku ni tak banyak pasaraya milik orang muslim/bumiputera walaupun penduduknya ramai orang kita. Kebanyakan kedai dan perniagaan dikuasai orang lain, jadi kadang-kadang diaorang 'tekan' harga sebab tahu kita takda pilihan lain.

Nak keluar ke Rosyam Mart yang terletak di Setiawangsa macam tak praktikal sebab sentiasa ramai orang dan duit minyak lagi. Jadi cadangan Ustaz Ebit Lew nak buka ElewsMart tu amatlah daku sokong tapi pleaseeee buka lah satu cawangan kat Desa Pandan ni ha.



sumber : igebitlew


sumber : rotikaya

Semoga dipermudahkan urusan Ustaz Ebit Lew untuk membuka pasaraya. Kot mana pun aku tetap sokong #BMF dan sentiasa akan support mana-mana produk muslim yang berkualiti dan halal.


Love,

Hanim

1 comment:

  1. SELAMAT HARI RAYA!!! Best entry ini :) done follow, follow me back.. thanks
    http://acuyuhan.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.