Breaking

Wednesday, December 30, 2020

PG MALL Countdown Sales

 

Assalamualaikum! Akhir tahun datang lagi guys! Tahun 2020 bakal sampai ke penghujungnya, tapi sebelum masuk tahun baru apa kata kita shopping dulu! Biasanya, hujung-hujung tahun begini pasti banyak jualan murah di mana-mana kan? Tapi memandangkan situasi pandemik Covid-19 yang masih membelenggu kita semua, maka pilihan untuk shopping yang terbaik adalah secara online.


Memandangkan masuk shopping mall adalah kurang bersesuaian buat masa sekarang dan nak mengelakkan dari berada di tempat yang sesak, maka online shopping adalah pilihan terbaik untuk membeli-belah mendapatkan apa saja barangan yang kita nak. Sebab tu platform pilihan saya adalah PG Mall.



PG Mall adalah platform e-dagang pertama sejak tahun 2017 dan merupakan satu-satunya platform e-dagang tempatan yang diiktiraf sebagai Top 3 laman web E-Dagang dalam Iprice Insight Report. Rekod yang baik ini menjadikan PG Mall platform shopping utama yang menawarkan pelbagai keistimewaan untuk semua pelanggan baru dan setia mereka.




Tentang kaedah pembayaran pula, jangan risau sebab PG Mall menyediakan kemudahan pembayaran secara e-wallet dan online banking. So semuanya mudah dihujung jari.



PG Mall Countdown Sales Bermula!


Sebagai platform online membeli-belah pilihan rakyat Malaysia, PG Mall menawarkan pelbagai pilihan produk yang terdiri daripada barangan seperti pakaian, gajet, barangan elektronik dan elektrik, makanan, minuman, kelengkapan rumah, alat-alat sukan dan banyak lagi.



Sempena PG Mall Countdown Sale yang bermula dari 25 Disember 2020 sehingga 01 Januari 2021 ini, tawaran yang tak boleh dilepaskan iaitu deals as low as  RM1 menanti semua pelanggan! Harga serendah RM1 guys... wow berbaloi sangat ni! Korang kena check-out tawaran ni ok.


Salah satu yang saya suka bila shopping di PG Mall ni, kita dapat FREE SHIPPING MIN SPEND RM30! Memang berbaloi lah kan, sebab banyak barang yang kita boleh beli untuk seisi keluarga tapi kos penghantaran percuma bila berbelanja minimum RM30.



Belilah apa saja barangan seperti produk kelengkapan rumah, barangan bayi dan kanak-kanak, produk kesihatan dan kecantikan, alat-alat sukan, perkakas elektronik atau pun pakaian, dengan pembelian minimum RM30, korang hanya perlu tebus kupon dengan kod : COUNTI untuk menikmati free shipping.




Food chopper adalah satu keperluan di dapur. Bila dah pecah, memang kena cari yang baru. Untuk PG Mall Countdown Sale, food chopper ni yang harga asalnya RM20,  dengan diskaun 63% hanya perlu bayar RM7.38 je!| https://pgmall.my/Ready-Stock-Malaysia-Enlarge-Store-300-ML-Multifunction-Mini-Kitchen-Manual-Hand-Pull-Food-Chopper-8157288732751




Beg tangan baru? Why not!😄 Pelbagai corak dan warna serta diskaun yang korang tak boleh lepas. Tak semestinya mahal, asalkan tampak mewah dan elegan | https://pgmall.my/SoKaNo-Trendz-SKN828-Premium-Elegant-European-Style-Woman-Handbag-with-Keychain-Handbeg-Wanita-Dark-Blue-Dark-blue7529833430357




Saya sedang mencari meja belajar untuk dua orang puteri saya, dan ini mungkin penyelesaiannya | https://pgmall.my/Computer-Desktop-Table-Home-Desk-Simple-Modern-Economic-Desk-Small-Table-Bedroom-Writing-Desk-Simple-Table-A939296952252779


Semua yang saya nak dan perlukan ada di PG Mall. So tunggu apa lagi guys, tawaran menarik dan berbaloi sempena PG Mall Countdown Sales ini tak patut dilepaskan begitu saja. Korang kena rebut cepat tawaran selagi masih ada! Jangan lupa tebus kupon dan nikmati diskaun hebat untuk lebih banyak jenama. Pasti hebat!


Klik >JOM SHOPPING dan daftar sekarang untuk pengalaman membeli-belah yang menakjubkan bersama PG Mall. Dan korang pasti akan kembali shopping disini.


Website : www.pgmall.my

Facebook : www.facebook.com/PGMallMalaysia

Instagram : www.instagram.com/pgmall.my/

Telegrams : https://t.me/pgmallofficial001


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #yes #yearendsale2020 #freeshipping

No comments:

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.