Breaking

Wednesday, October 27, 2021

Berita Tergempar! - Kucing Kena Tuduh (KKT)

 

KUALA LUMPUR - Dua suspek utama yang terlibat dalam satu kejadian meroboh almari tudung di sebuah rumah di kuala lumpur malam tadi telah dikenalpasti.

Kejadian tersebut disyaki ada kaitan dengan komplot untuk panjat naik ke atas oleh kedua-dua suspek dalam satu sesi kejar mengejar dalam rumah.

Ketika kejadian, mangsa (yakni mama) tiada dirumah kerana sedang bertugas. Almari yang penuh dengan tudung mangsa dipercayai roboh bersama besi dan penyambung menyebabkan kesemua tudung mangsa bersepah diatas lantai.

Mangsa hanya menerima panggilan video dari suami mengatakan bahawa almari tudung telah roboh dikerjakan dua ekor suspek. Melalui panggilan video tersebut, jelas kelihatan kelibat suspek-suspek sedang lari bertempiaran apabila menyedari kejadian tersebut.


KKT 1 - Millie

KKT 2 - Dino

Almari tudung milik mangsa



Namun, tiada kemalangan jiwa dilaporkan. Anak-anak mangsa telah dikerahkan untuk memindahkan kesemua tudung mangsa ke tempat yang selamat. Walaubagaimanapun, almari tersebut tidak dapat diselamatkan.

Kedua2 suspek masih belum ditangkap dan disiasat sehingga kini dan masih bebas. Mangsa yang baru saja pulang dari kerja dan masih terkejut dengan kejadian itu telah bertindak mendukung,memeluk dan mencium kedua2 suspek utama sebagai amaran keras. Mangsa berharap suspek2 itu akan insaf dengan jenayah yang dilakukan.


Dilaporkan oleh : Mama (mangsa redho)

2 comments:

  1. Hahahhaa... Millie & Dino dah suruh beli almari baharu tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau beli baru kena potong elaun kibbles diaorang la cam tu hahaha

      Delete

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.