Breaking

Tuesday, February 22, 2022

Dua belas tahun lalu...

 

Assalamualaikum! Throwback gambar lama kenangan dua belas tahun dulu bersama rakan kerjaku di Kuantan. Pengalaman bekerja dengan senior yang kami anggap macam keluarga sendiri. Dari hari pertama aku menjejakkan kaki di pejabat, mereka inilah yang banyak memberi tunjuk ajar, membimbing kami.


Terlalu banyak kenangan dan memori yang baik bersama mereka. Itulah yang membuatkan aku kadang-kadang rindu dengan mereka semua. Alhamdulillah aku dipertemukan dengan mereka yang kami anggap seperti sebuah keluarga.



Walaupun ramai antara kami yang kerja syif tapi masih boleh memberi komitmen beriadah bersama-sama sambil bawa keluarga masing-masing. Masa ni, kami buat majlis family day di Kuantan Parade main boling. 


Kini, ada antara mereka yang dah lama bersara. Ada juga yang telah berpindah ke pejabat lain, dan ada juga yang masih berkhidmat di tempat yang sama dengan aku. 


Tak lupa juga, ada antaranya yang telah pun kembali ke rahmatullah. Al fatihah buat arwah En. Mustofa, arwah En. Zahari dan arwah En. Kamsan . 


2 comments:

  1. Wahhh..gambar lama ni. Confirm mengimbau kenangan lama niiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ...gathering dengan otai-otai memang paduuuu

      Delete

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.