Breaking

Tuesday, March 29, 2022

Anugerah Cemerlang Terakhir Mira Di Sekolah Rendah

 

Assalamualaikum! Syukur alhamdulillah, Mira masih diberikan peluang untuk naik ke pentas menerima anugerah cemerlang untuk kali terakhir sebelum pergi meninggalkan sekolah rendah. 


Ibu sebenarnya sedikit sedih kerana dua tahun terakhir Mira tak dapat aktif dalam apa-apa aktiviti dan program di sekolah. Banyak masa dihabiskan dengan pdpr. Hanya bergantung kepada pencapaian dalam ujian yang diadakan. Syukurlah Mira tunjukkan usaha yang terbaik dalam ujian.




Bila Mira bagitau yang dia akan terima anugerah di sekolah, kami rasa happy tapi sayang, ibubapa tak dibenarkan hadir kerana mematuhi SOP yang ditetapkan oleh sekolah.


Mujurlah guru kelas Mira berkongsi gambar naik ke pentas dalam grup wassap. Jadilah boleh buat sebagai kenang-kenangan. Walaupun dua tahun kebelakangan ini, banyak kekangan dan kesulitan akibat dari Covid-19, kami tetap bersyukur anak-anak mampu menghabiskan persekolahan Tahun 6 dengan penuh iltizam dan semangat.






Tahniah buat anak ibu. Moga Mira makin bersemangat bila naik Tingkatan 1 nanti dan teruskan kecemerlangan. Ibu doakan Mira berjaya dalam cita-cita dan kehidupan, tapi masih merendah diri dan sentiasa berusaha tanpa jemu....allahumma aamiiinn!


1 comment:

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.