Breaking

Tuesday, December 27, 2022

Selamat Pengantin Baru Semoga Kekal Abadi

 

🎢🎡Selamat pengantin baru ... semoga kekal abadi 🎢🎡

🎢🎡 Bahgia...ke anak cucu. Sentosa..murah rezeki🎢🎡


Cuti krismas ramai orang dah balik ke kampung bercuti. Tapi aku masih di KL sebab kena kerja. Siangnya pula, kami hadir kenduri kahwin anak sepupu di UPM, Serdang. Jujur, kami memang jarang dapat jemputan kahwin hahahaha.


Macam biasa peneman aku di majlis adalah anak-anak dan suami. Tapi cik abg dah cari port kat luar lepak2 lepas makan sambil 'berasap' haha. Tak ramai sedara yang dapat aku jumpa sebab masing-masing dah balik masa ni. So, kita beramah mesra dengan tuan rumah, makan dan amik gambar dengan pengantin je la ye.


Mujurlah sepupu aku, Alin masih ada di majlis. Tapi tak lama kami dapat borak, sebab dia pun kena balik.



Bersama pengantin baru

With my sista

Nasi kenduri sedapppppp!


Kiranya ni kenduri penutup untuk tahun 2022. Terima kasih Abg Ayob dan Kak Ros sekeluarga. Jumpa my sister pun kejap je sebab dia sampai lambat sangat haha. Aku terpaksa balik tinggalkan dia dan abg ipar sebab nak keje malam pulak.


Tahniah buat pasangan pengantin baru, moga bahagia dan diberkati selalu.

No comments:

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.