ruangiklan
ruangiklan

Monday, March 18, 2013

Beruk Lagi Cerdik! (VIDEO)

  2 comments    
categories: ,
Assalamualaikum!~

Walaupun hidung mancung tersumbat, sekurang-kurangnya video ni banyak membantu menceriakan hari kesumbatan hahahaha~ Pernah tengok sekumpulan manusia yang akalnya lagi rendah dari beruk?? Hahahaha ni Kenit nak tunjukla ni...jom tengok!~



Wakakaka! gelak terguling-guling Kenit dibuatnyer! (bukan citer sebenar) Bakper manusia lagi bodo dari beruk?? Tak boleh blah la mamat-mamat dalam video ni. Dok ajuk-ajuk si beruk tu. Dah tu 'cerdik' bebenor yang baju merah putih tu gi bagi senapang kat beruk, haper ko ingat dia tak gheti petik ye?

Ehhhh boleh plak si mamat baju merah yang tepi tu mengajuk ke beruk tu. Siap ajuk acu senapang 'main' tembak-tembak. Haaaa sekali beruk tu tembak betoi-betoi habis berterabuq depa lari! wakakakaka~ 

Tengok tengok jugak, disebalik gelak tawa & kelucuannya, mungkin banyak yang boleh kiter pelajari darinya kan. Video ni berjaya membuktikan bahawa memang manusia itu kadang-kadang boleh jadi bodo dari beruk. Beruk ni lagi terer dari depa, boleh join Rambo ni! 

So, moral of the story....

1) Don't 'act' like a monkey unless you are one.
2) Don't you ever give a weapon to a/any monkey.
3) Monkey is smarter than you, so BEWARE!
4) Don't play with guns/weapons when a monkey is near you. You might get shot!

2 comments:

  1. Kelakar tp mmg bahaya sungguh, senang2 je nyawa boleh melayang... Nice entri. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu kater beruk lagi cerdik dari mereka hehehe (^_^)

      Delete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.