Wednesday, August 28, 2013

# Cerita My Pearls

Ni Ghupernye Keje Deme!

Assalamualaikum!~

Banyak kali dah aku perasan bebudak ni kalau pegang handphone aku mesti tersengih sengsorang. Senget sana senget sini. Ingatkan diaorg tengok kartun ka atau video dalam tu. Bila aku check balik...ghuper2nye ini keje diaorg!


Dah ko kenapa kakak? herot berot muka...
sakit mata ke aper??

Amboiiii pandai dah berpeace peaceeeeee

Tunjuk rambut ke tunjuk gigi tu dik??

boleh tahan gediks ko ye dik

teliang....

teliang jugak....

teliang lagi....!

Ok terserlah kebesaran mata dan dahi
ko dik! muahaha

Perangai saper la yang korang ikut ni???

15 comments:

  1. Replies
    1. haha bakat semulajadi dia buat gigi camtu :p

      Delete
  2. haha... dorang ambik gambar sendiri ye.. kemain lagi..

    ReplyDelete
  3. ahaha...comel!
    mancung la hidung diorang tu..dah besar sure kacak bergaya n santek

    ermm..mcm terperasan la..header kenit tu baru erk
    baru ternamapak arini..sedapnye dia mkn cendol..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha tang mane plak yang kacak bergaya tu sis? ader cantek mcm ibu dia tak muahahha :p

      time boring2 maka kuarla header begitu haha :D

      Delete
  4. amboi..sakan betul diorang camwhoring ye..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. diaorg lagi expert dari ibu diaorg...haihhh hehe :D

      Delete
  5. alahai comeynya xdak gigi.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia pun rasa dia comei bila takda gigi ahaha :)

      Delete
  6. Amboi dah mengalahkan retis dh berposing..comey! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. senget kanan senget kiri kenyit mata mulut herot tu je la diaorg reti buat pon hahahaha :D

      Delete
  7. he3 comel je =) boleh jd model cilik neh..akak xnk cuba bt jugak ke?? ho3

    ReplyDelete

Apa kata korang?