ruangiklan
ruangiklan

Tuesday, October 29, 2013

Macam-macam Pesen!

  20 comments    
categories: 

Assalamualaikum!~

Di petang yang ala-ala mendung di satu dua tempat, dan jiwa yang sedikit kacau dan tensi kerana tak dapat antar sampel simpul kasih untuk promosi di tempat keje akak kenit di Sri Damansara pagi tadi, ditambah pulak jalan yang sesak di sana sini, menaikkan lagi tekanan dan suhu udara dalam hati ini  ...... jengggg!

Tapi, akhirnya kepanasan jiwa dapat disejukkan dengan habisnya jualan simpul kasih yang kenit bawak ke opis arini weeeeeee. Thank you to my opismate yang support my small bisnes. Muker aler senyummmmmm (^_^).


Untuk menambahkan senyuman dan awet muda, kenit suka melayan video bebudak ni yang kebanyakan masanya memang boleh membuatkan kenit tersengih sorang2. Kalau sedang berair mata ( tgh menangis) pun boleh tersenyum melihat keletah mereka. 

Most of the videos memang muke Mira yang banyak kuar. Pasal budak ni tak berapa nak malu-malu depan kamera. Macam-macam pesen bebudak ni .... layannnnnnnnnn



Oct 23, 2013 | mari belajar nombor by wanimira on Keek.com



Oct 23, 2013 | kelas memandu by wanimira on Keek.com










Sebekas simpul kasih untuk tujuan promosi asalnya, akhirnya habis dilahap oleh kenit hahaha. Tak perasan dok kunyah kunyah, tetiba tinggal habuk seredak je hehehehe. Sambil blogwalking sambil ngunyah (^_^)


20 comments:

  1. comey sungguh mira nie..
    spoting dia.
    joget lambak x tahan tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe mek kecik ni memang suker wat lawak hehe. Dia menari ikut suke ati dia je :D

      Delete
  2. kalau budak2 yang macam2 pesen, takpe, ni yang dah tua pon perasan macam muda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apakah? siapakah? orang yang zayani cakap tu ade tak dalam video2 di atas? hehehe :D

      Delete
  3. aoyyo...tak dapat tengok bidio nie..hadoii...

    ReplyDelete
  4. Hehehe..terhibur dgn dengan ragam mira nie.. =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak boleh blah ini budak kalau beraksi hehee :D

      Delete
  5. wahh... kemain lagi anak dara ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye mama...kemain lagi budak kicik ni. Naik tocang kalah ibu dia hehehe :D

      Delete
  6. joget lambak versi tak tentu hala..hehe pandai bdk tu joget ye :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha tu joget berterabur namanya. Ntah aning mana yang masuk dengan tak semena2nya dia menari cenggitu :D

      Delete
  7. Replies
    1. macam2 pesen abg khir...ni baru 5% je ni hehehe :D

      Delete
  8. Besar leh masuk AF nih, heheehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. AF???kalau nak kene ikat kat pokok kerengga cuba la hahahaha.

      Delete
  9. bijaknya..

    nak sikit simpulan kasih tu kak

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.