Tuesday, November 26, 2013

# Nuffnangers

CPUV KE 20 - Mah Sing Southville Discovery Extravaganza


Assalamualaikum!~

Selamat pagi Malaysiaaaaaa! Pagi ni tekak terasa lapar kemain! Dalam kepala dah terbayang ape benda nak disumbat dalam tekak ni hehehe. Tambah pulak hujan, lagi sedap kalau dapat nasi lemak panas-panas kan?? 

Sarapan pagi kenit hari ni, nasi lemak + fillet goreng + sambal ikan sardin + telur mata. Tekak ni 'bernafsu' sungguh nak minum air horlick ais, tapi kenit gigih menahan diri dari beli. Pagi-pagi buta dah menghadap air berais, cam maner nak slim trim pinggang ni kan? muehehe.








  •       Venue : Southville City, Bangi
  • Join us on the 30th November for our Discovery Extravaganza!

    We've got some really special acts headlining the event: our very own Malaysian artists Yuna, Nicole Lai and Elecoldxhot!

    Untuk makluman lanjut, boleh klik link di atas (^_^).

    p/s: jom sambung makannnnn!

10 comments:

  1. Tahniah. Alhamdulillah IM pun dapat merasa :)

    ReplyDelete
  2. salam.. singgah sini.saya nampak yuna kat southville ..hehe isi tabung..

    ReplyDelete
  3. hebat yeee boleh dapat cpuv nih seumur hidup berblogging x penah g dapat

    ReplyDelete
  4. wow tahniah..rajin die menyinggah blog akak ;)

    ReplyDelete
  5. wah beznye..tahniah kak
    moga makin masyuk
    klik tabung nuff sini-ford

    ReplyDelete
  6. Tahniah.. best. Singgah menabung sini sekali.. :D

    ReplyDelete

Apa kata korang?