Breaking

Friday, November 29, 2013

Siapa Masuk Jajan Kenit?


Assalamualaikum!~

Segmen 'Jajan Kenit' telah pun berakhir pada 28 November (semalam). Sebanyak 17 penyertaan telah kenit terima setakat semalam. Memang kenit tak buat hebahan besar-besaran mengenai segmen ni, siapa yang terrrrbaca entri Jajan Kenit dan berminat nak join je la yang berpeluang masuk dalam bloglist kenit hehe.

Seperti yang korang tau, tujuan kenit buat segmen kecil ni adalah untuk mencari muka-muka baru untuk diletakkan dalam bloglist kenit. Dan, kelebihan bagi blogger yang blognya terpapar dalam Jajan Kenit akan diberi banyak keistimewaan.


Antaranya :
  • kenit akan selalu singgah blog korang sekerap yang boleh. Dengan kata lain WAJIB BW. Jika hari perayaan atau cuti Public Holiday, kenit akan usahakan untuk usha-usha jugak hehehe. Semuanya dengan keizinan Allah.
  • jangan risau, sambil-sambil BW tu kenit tak lupa untuk menabung di tabung korang. Kita sama-sama mantopkan lagi tabung masing-masing ye hehehe.
  • korang akan duduk dalam Jajan Kenit selama yang boleh. Selagi kenit tak buat next segmen untuk bloglist, selagi tu la korang buatlah Jajan Kenit macam rumah korang sendiri hehe. 

Untuk tidak melengahkan masa lagi, dengan ini kenit ingin mengumumkan pemenang bagi segmen Jajan Kenit. Dari 17 penyertaan yang betul-betul ingin blog mereka diletakkan dalam Jajan Kenit, hanya 16 je yang terpilih. Yang lagi satu tu nanti kenit citer.




Maaflah ye, gambo tak berape nak terang kat sini. Korang boleh check kat sidebar kenit nanti ye hehe. Sumer yang hantar link atau menyatakan kesudian nak masuk bloglist kenit, kenit dah masukkan.Namun, ada mesej yang tak berapa nak jelas, so kenit tak tahu korang nak masuk ke tak atau sekadar menyinggah.

Dan, link blog http://nurfaezahabdullah1712.blogspot.com/ tidak boleh dimasuki kerana kuar 'Permission denied. The blog is open to invited readers only'. So, kenit tak bolehlah masukkan dalam Jajan Kenit pasai blog +Nurfaezah Abdullah tak available untuk kenit. Mungkin ada masalah teknikal kot. 


UPDATED ON NOVEMBER 30TH 2013

Blog +Nurfaezah Abdullah kini boleh dimasuki dan available semula. Welcome back fae (^_^). So, bolehlah kenit masukkan fae dalam Jajan Kenit ye. 

So guys, thank you for giving me you full support! Have fun and enjoy blogging (^_^). 

11 comments:

  1. yeyee..akak ada kat jajan kenit ni..tenkiu dik..

    ReplyDelete
  2. eh..x pasan lak kenit ada wat segmen..

    ReplyDelete
  3. Yeayy farah pun ada.. thanks kenit.. ;p

    ReplyDelete
  4. Tahniah yg terpilih !

    Kami menjemput semua blogger Ping di PingBlog.Net,Skrip agregator terkini dengan ping sangat mudah kerana auto description dan juga auto image.Artikel anda akan dipost pada twitter dan 294 fanpage serta group facebook.Kualiti Backlink,dan highkan rank blog anda

    ReplyDelete
  5. yeah, ika ada jugak, hehe thanks kenit..teruja lebih ni..hehe

    ReplyDelete
  6. bestnya siapa yg terpilih tu .. congrats :) singgah klik churp churp :)

    ReplyDelete
  7. Tengkiu & semoga kenit terus sukses.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.