ruangiklan
ruangiklan

Tuesday, January 21, 2014

Minuman Pertama Pagi Ini.

  16 comments    
categories: 

Assalamualaikum!

Dah lama benda ni duk di dalam, tak berusik sekadar menjeling dari luar. Punyela lama ia terperap dalam beg padahal dapatnya sejak awal bulan tu lagi. Baru hari ni tergerak nak merasa kelazatannya hehe. 

Macam yang kenit ceritakan di {SINI}, kenit dapat sampel Clinicell ni dari satu peraduan mudah yang dianjurkan oleh rakan blogger. 



Kebetulan kenit tak breakfast pagi ni, bolehla menerai minum pagi ni. Sambil-sambil baca pamphlet dia ni, katanya disyorkan minum 30 minit sebelum sarapan dan sebelum masuk tidur. Cun la tu! kenit belum mengunyah lagi ni heeeeee. Rasa dia macam rasa oren, sedap-sedap tekak la. 

Baru sachet pertama ... dok ada lagi 1 dalam beg. Malam sat gi la kot kasi perabih na hehe. Sekarang lapo.... ada yang nak belanja kenit ngunyah tak? hehehe.

Selamat pagi sahabat! (^_^)



16 comments:

  1. selamat pagi kenit... dan selamat bersarapan... kunyah apa pagi ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dok tunggu seru nak kunyah kuih lidah buaya ni haha :D

      Delete
  2. salam pagi sis..pepagi dah minum minuman berkhasiat

    ReplyDelete
    Replies
    1. w'salam sis, a'ah biasa pepagi dah teguk teh tarik hehe pagi ni baru nak menerai minumni pulak ... not bad (^_^)

      Delete
  3. Assalamualaikum kenit, wahhh sedap tak air tu?

    ReplyDelete
  4. woww.. nk turun berat badan ke.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. jenis badan sekeping gini lagi mau kasi naik haha :D

      Delete
  5. wah selamat pagi untuk edisi rabu pulak he3....

    woow.....rasa oren?yummy!kak lea baru lepas melantak bakso merangkap breakfast n lunch agagaga....(kes malas nak keluar lunch sebab nak blogwalking lalalalala ^^ )

    ReplyDelete
  6. awesome smart sangat blog ..
    ada update baru
    follow blog , meh la blog nil .. singgah2 minum2 kopi

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.