Breaking

Thursday, February 27, 2014

Apa Rasanya Bila Dimadukan?


Assalamualaikum!

Madu itu manis, hakikatnya dalam kehidupan bermadu itu ada bermacam-macam rasa. Tapi, manusia tak pernah nak bersyukur bila memiliki sepenuhnya 'kebebasan' itu, lalu ditarik sedikit nikmatnya dan dia hanya memiliki separuh darinya dan berkongsi lagi separuh. Itulah kehidupan.

Seperti manusia, syarikat pengiklanan juga tak suka bila 'dimadukan'. Kehadiran banyak syarikat pengiklanan dari dalam dan luar negara memberikan saingan yang cukup sengit untuk menawan hati kita. Tapi, kadang-kadang rezeki tak berapa nak 'lekat' jadi ada baiknya kita 'bertukar angin' dan cuba benda baru.




Sudah ramai blogger yang berkongsi info tentang syarikat pengiklanan H12 ini, dan kenit hanya menjadi silent reader sambil cedok-cedok ilmu mana yang patut hehe. Melihatkan pada nasib Nuffnang yang sehingga ke hari ini satu CPUV pun tak lekat, maka mungkin kenit terpaksa bertukar angin dan mencuba H12 pulak.

Hilang status Glitteratti? Aaaahh! bukannya ia tak pernah berlaku. Sebelum ni, bila kenit 'madukan' Nuffnang dengan KOMLI pun, status gelihati kenit ditarik balik di {SINI}, tapi sayang 'jodoh' kenit ngan KOMLI tak panjang maka terpaksa diterminate hehe. 




Sebab tu, +Mohd Selim Zainal tak nampak KOMLI 'menari-nari' lagi di blog ni hehe. 

Kenit maklum tentang kemunculan iklan-iklan tak senonoh yang heboh diperkatakan oleh rakan blogger lain. Sebagaimana, kes iklan di {SINI} yang dikongsikan tapi penjelasan telah pun dibuat oleh pihak sana, maka kenit redha je la. Harapnya korang tak jumpa la iklan lucah itu di blog ni ye.




Pendaftaran telah dibuat, dan dah diapprove! Kini iklan H12 akan mula menari-nari di blog kenit. Harap-harap dengan H12, income kali ni akan jadi lebih 'lebat' dari biasa hehe.





6 comments:

  1. saya hantar e-mail kat admin suruh block iklan prono dan alkohol...sampai sekarang tak wujud lagi iklan tu....hope tak der langsung iklan tu di sini....

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah baguslah kalau diaorg respon dan amik tindakan. Kenit pun harap begitu juga kak :)

      Delete
  2. patutla nmpk iklan baru kat blog akak nie

    ReplyDelete
  3. All the best kenit.. kasi klik avazu & brit council sini biar dia berkenalan hehee.. :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.