Friday, March 07, 2014

# Sepetang Bersama Blogger 2014

Senarai Kedudukan Meja Peserta SBB2014


Assalamualaikum!



Kurang 24 jam dari sekarang bakal berlangsungnya perjumpaan Sepetang Bersama Blogger SBB2014 yang dinantikan oleh semua warga blogger!! Senarai kedudukan meja peserta dah pun terpampang di laman rasmi SBB. Sejujurnya, ai is nervous!!! T___T




Tudiaaaaaa!! Dah lah dapat meja 1, nama pun dok atas sekali hehe. Inilah kengkawan yang akan duduk semeja ngan kenit nanti. Hai korang! *lambai tangan* hehehe. Sejujurnya, kenit terrrrrsangat la nervous! Nervous weh!! Kedudukan meja kitaorg plak depan sekali tapi ke kiri. Kira ok la tu hehe.  

Korang yang akan pergi ke SBB2014 ni, boleh lah semak kedudukan korang di {SINI}.

Kita jumpa di sanaaaaaaaaa! InsyaAllah (^_^)


11 comments:

  1. Replies
    1. insyaAllah jumpa esok cheq eem (^_^)

      Delete
  2. terujanya nak pergi...hehehe..nama akak ade x...hehe..tak dapat nak menjoinkan diri dalm SBB2014 nie...well...update nanti ea

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1st time gi event besar begini kak hehe. Akak take care ok, insyaAllah :)

      Delete
  3. Tahniah.......semoga terus bahagia....

    ReplyDelete
  4. Fiza dapat meja belakang sikit..InshaAllah jumpe esok kak :)

    ReplyDelete
  5. Menarik.. sama2lah kita semua sama2 jumpa2 esok eh.. :D :D

    ReplyDelete
  6. Bestnya kenit..farah tak sempat register..huhuhu.. btw have fun nnti yer.. =D

    ReplyDelete
  7. All the best...bestnya kalau dpt pergi...

    ReplyDelete

Apa kata korang?