Menang Kontes Cabaran Komen Terbanyak Denaihati

Wednesday, May 28, 2014


Assalamualaikum!

Sebenarnya, lama dah aku nak buat satu entri khas penghargaan di atas hadiah-hadiah yang telah mereka berikan sepanjang aku menyertai kontes-kontes anjuran Denaihati Network.




Setakat ini dah 4 kontes yang aku join di bawah kelolaan Denaihati.com. Dan, alhamdulillah rezeki aku memang sentiasa ada dengan mereka hehe.

Antara entri-entri yang aku join ialah :

Tak aku nafikan, memang mencabar jugaklah nak menyiapkan entri-entri ni semua, banyak mengira dan banyak jugaklah membaca hehe.

Tapi, kalau takda cabaran, tak syok la kan hehe. Secara langsung aku lebih memahami content blog Denaihati.com yang pelbagai dan sesuai untuk semua golongan. Dan, secara tak langsungnya aku dah khatam belek entri-entri di blog Denaihati.com muehehehe.

Tapi, jangan tanya aku la entri apa lagi yang ada kat sana. Aku khatam belek je hehe.

Kesemua entri di atas mendapat penghargaan dari team Denaihati Network dalam bentuk token tunai. Alhamdulillah rezeki anak-anak ....

Dan, Jumaat lepas aku dapat mesej .....




Terperasan diri ni muda sekejap bila orang panggil aku 'CIK' muahahaha. Penghargaan diberikan atas entri aku yang bertajuk:



Berpinar mata aku mengira jumlah komen di setiap entri hehe. Apapun, aku nak ucapkan terima kasih sekalung budi pada team Denaihati Network kerana memberi aku peluang untuk berkongsi ilmu melalui kontes-kontes yang dianjurkan samada melalui blog atau di FB.

Aku percaya ramai juga rakan blogger lain yang turut memenangi kontes 'Cabaran Komen Terbanyak Denaihati' ni kan. Tahniah buat korang! (^_^)

Memang tak rugi aku buat entri-entri di atas, bukan sebab hadiahnya tapi aku juga dapat menimba ilmu dan mengasah bakat menghasilkan entri yang lebih berkualiti dan bermanfaat untuk pembaca di luar sana.

Oh ya, aku juga pernah memenangi satu kontes mudah juga oleh Denaihati yang mana aku berjaya menjadi pengomen ke-20 di blog Denaihati.com. Hadiahnya ada aku kongsikan di SINI :)

Terima kasih sekali lagi, semoga Allah kurniakan rezeki dan keberkatan buat team Denaihati Network dan semua rakan blogger. Dan, semoga Allah permudahkan segala urusan di dunia mahupun di akhirat insyaAllah... aminnn.


#pray4MH370


You Might Also Like

19 pengomen comel

  1. Replies
    1. Alhamdulillah terima kasih kak nor :))

      Delete
  2. wahh tahniah akak memang murah rezki akak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Asha, rezeki anak-anak ... :))

      Delete
  3. betul2 murah rezeki...macam2 dah dpt....terbaiklah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah rezeki anak-anak. :))

      Delete
  4. Alhamdulillah tahniah... semoga terus sukses Anim.. :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah terima kasih Abg Khir, doa yang sama but Abg Khir..aminnn :))

      Delete
  5. Replies
    1. Terima kasih .. makan2 ngan anak2 je hehe :D

      Delete
  6. wahwahwah....Tahniah3... Tahniah Hanim. Akak gak tak pernah berkesempatan join contest Denaihati. Slalu trlepas pandang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah terima kasih kak. Take kak, yg terbaru lagi hebat! Hehe :))

      Delete
  7. Replies
    1. Terima kasih kak sukma, rezeki anak2 alhamdulillah :))

      Delete
  8. Tahniah Hanim..kita sama2 berjaya, semoga Allah murahka rezeki tuan denaihati

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah tahniah juga buat kak, aminnn :))

      Delete
  9. Tahniahh :) Saya pun dapat. semoga dh network mendapat rezeki yang melimpah ruah :D

    ReplyDelete
  10. Tahniah kak..rezeki akak.Alhamdulillah :)

    ReplyDelete

Apa kata korang?

DISCLAIMER - Hanimhashim.com merupakan blog peribadi. Segala pendapat yang diluahkan disini adalah berdasarkan dari pengalaman penulis sendiri dan tidak mewakili mana-mana pihak kecuali jika penulis nyatakan namanya di sini. Sebarang perkongsian atau penyebaran apa-apa maklumat dari blog ini samada melalui PRINT SCREEN atau apa saja cara adalah dilarang sama sekali kecuali dengan keizinan tuan punya blog. Tindakan akan diambil sekiranya hak persendirian ini dicabuli. Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Terima kasih

Facebook - HanimHashimDotCom

Google+ Followers

COPYRIGHT @ 2016 HANIM HASHIM