ruangiklan
ruangiklan

Friday, June 06, 2014

Resepi Baru : Kari Kepala Ikan Bersama Mata Kail!


Assalamualaikum!

kredit foto : SINI

Gulp!!!

Mau terkoyak tekak kalau tertelan mata kail ni! Mujurlah hamba Allah tu boleh perasan T___T

Alasan yang diberikan pulak sangat menunjukkan betapa pengotornya pengusaha restoran tersebut!! Kalau kena kat aku, mau mengamuk sakan kat situ jugak.

Pengotoq habaq ang!!

Aku duk Kuantan dulu, sekali je pernah makan kat restoran tu huhu. Mujurlah aku tak suka kari kepala ikan @_@

Mohon korang berhati-hati kalau makan luar tak kira restoran atau warung. Sebelum nak kekoh kepala ikan, tengok dulu apa ada dalam mulutnya.

Eeeeeiiii! geli geleman la aihhhh! 


#pray4MH370



9 comments:

  1. Hohoiiiiii. Masuk dalam tekak, habis tak boleh makan melalui mulut dah.. kena tebuk kat mana mana utuk saluran makan dan minum

    ReplyDelete
  2. pergh...mata kali ni....nasib baik la si pemakan sedar...kalau dia tengah lapo giler...mmg jawabnye jd habuan mata kail/..

    ReplyDelete
  3. Fuh, bahaya betul... Macam mana dia siang ikan sampai tak perasan ada mata kail...

    ReplyDelete
  4. Huh.. bahaya sungguh.. bukan boleh buat main2 tu. Ngeri pulak...

    ReplyDelete
  5. emm kalau yg bulat2 tu konpom mata ikan tapi..awas ! jangan pulun makan sangat kat bahagian kepala tu..kena perati sama , kan naya kalau tersangkut mata kail huh !

    ~PCL
    http://www.nazlee.com
    http://gelagatorang.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ya Rabbi... mujur lah tak tertelan..

    ReplyDelete
  7. ADUHAI.. awatla jadi macam ni.. kalau tertelan, kan dah susah.. geli tekak tengok ada mata kail tu..

    ReplyDelete
  8. ish...takder ler nak makan kalau macam tuh.....

    ReplyDelete
  9. uiksss...bahaya ni..nasiblah dia perasan kan.resepi penyedap rasa kot ke?

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.