Saturday, October 11, 2014

# Cerita My Pearls

Bila Dapat Kad Cinta...


Assalamualaikum!




Inilah keistimewaan anak dara sulungku yang tak boleh dipersoalkan lagi. Hati yang panas boleh 'cair' serta merta bila menatap kad cinta dari anak sendiri. Kalau ada benda yang dia buat salah, inilah 'alat' pemujuk hati aku di kala resah.

Dan ternyata, kad cinta ini 'ubat' mujarab untuk aku! Maafkan ibu sayang kalau ibu sedikit garang hehe. Aku akui memang tegas dan garang sedikit ngan anak-anak. Pak Jelan jarang nak 'meletop', tu pasal dia jeles pasaipa yang jarang nak 'meletop' payah nak dapat kad dari anak hehehe.

Jangan marah aaaarrrr .....




Lepas kejadian kat Tesco tu, aku memang dah lupakan pun. Marah dia kejap je pun...ala ... marah seorang ibu mana nak lama sangat. Bukan aku tak tau perangai budak-budak kat supermarket macam mana. Tapi, time tu kan penuh ngan manusia, kita ni takut terlepas pandang anak sendiri. Tau-tau lesap entah ke mana..!

Balik umah malam tu aku cakap pun cam biasa je ngan kakak. Mungkin rasa bersalah sangat kot ....

Hurmm ... maafkan ibu juga ye sayang


9 comments:

  1. wah..bestnya dpat kad cinta hanim,mesti terubat hati ni bila dpat kad cinta dari anak,,

    ReplyDelete
  2. Sekurang-kurangnya dia tahu untuk mengambil hati... :)

    ReplyDelete
  3. sama dengan anak saya la..kalau kena marah je siap la dengan tulis kad,tulis surat..nk memujuk la tu..heheh

    ReplyDelete
  4. aiyooo... swettnyer wahai anak... jatuh air mata... huhuhu..

    ReplyDelete
  5. bgsnye anak sis.cmne dia dpt idea nk buat kad2 bagai ni ye.hehe..cute.

    ReplyDelete
  6. Anak takut ibunya merajuk kot... Lama tak singgah blog Hanim nie ^_^

    ReplyDelete
  7. Cer suruh kakak bg kat ayah dia lak....

    ReplyDelete

Apa kata korang?