Friday, February 27, 2015

# Cerita My Pearls

Binatang Apa Ini?


Assalamualaikum!


Keluar dari bilik, aku kembali duduk di sebelah kakak. 


"Bu ... cuba tutup mata"

"Naper?"

"Kakak nak tunjuk sesuatu ..."

Hurmm ..




Oohh patutla beria dia mintak aku stokin petang semalam. Katanya untuk projek kelas. Rupa-rupanya ini projek dia hehe.

Sapa tau binatang apa ini? Mau tau? Give up? hehehe .... skrol bawah sikalang

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Moh join! ^^





Bhahahahaha! sorry sayang ... tak menahan ibu gelak tengok 'dialog' awak tu. Boleh pulak nampak 'lidah' terjelir kuar dari stokin tu hahaha. Ibu bagi stokin koyak ke semalam .. ish ish ish.

Terima kasih kerana menceriakan pagi Jumaat ibu hehe. 


4 comments:

  1. Alahai Ibu knp x blh prasan huhu

    ReplyDelete
  2. hahahha..dah hujung2 baru dapat tangkat..comel jugak...macam shaun the sheep je..

    ReplyDelete
  3. hahaha,ingatkan ada anak kucing ker yang keluar dari stokin tu....
    rupanya kambing jadian...hihi...
    imaginasi kanak-kanak memang yang terbaekkk....
    pengetahuan hanya akan datang dengan imaginasi yang tinggi...
    #blogspot:rawatankanser2013

    ReplyDelete

Apa kata korang?