ruangiklan
ruangiklan

Friday, February 27, 2015

Binatang Apa Ini?

  4 comments    
categories: 

Assalamualaikum!


Keluar dari bilik, aku kembali duduk di sebelah kakak. 


"Bu ... cuba tutup mata"

"Naper?"

"Kakak nak tunjuk sesuatu ..."

Hurmm ..




Oohh patutla beria dia mintak aku stokin petang semalam. Katanya untuk projek kelas. Rupa-rupanya ini projek dia hehe.

Sapa tau binatang apa ini? Mau tau? Give up? hehehe .... skrol bawah sikalang

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Moh join! ^^





Bhahahahaha! sorry sayang ... tak menahan ibu gelak tengok 'dialog' awak tu. Boleh pulak nampak 'lidah' terjelir kuar dari stokin tu hahaha. Ibu bagi stokin koyak ke semalam .. ish ish ish.

Terima kasih kerana menceriakan pagi Jumaat ibu hehe. 


4 comments:

  1. Alahai Ibu knp x blh prasan huhu

    ReplyDelete
  2. hahahha..dah hujung2 baru dapat tangkat..comel jugak...macam shaun the sheep je..

    ReplyDelete
  3. hahaha,ingatkan ada anak kucing ker yang keluar dari stokin tu....
    rupanya kambing jadian...hihi...
    imaginasi kanak-kanak memang yang terbaekkk....
    pengetahuan hanya akan datang dengan imaginasi yang tinggi...
    #blogspot:rawatankanser2013

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.