ruangiklan
ruangiklan

Friday, February 20, 2015

Bukan Resepi Semata-mata!


Assalamualaikum!



Patutlah sedapnya lain macam .. rupanya ada benda mak letak dalam masakannya. Tu pasal la aku punye asam pedas tidak sesedap yang mak masak!

Kadang-kadang resepi tu dah sama.. tapi hasilnya tak seperti yang aku harapkan. Mak punye asam pedas merah menyala tapi asam pedas aku cair mair! Tapi tu la ... macam mana aku buat pun takkan sama ngan mak masak. Mak punye asam pedas terbaekkkk!



Gara-gara asam pedas ikan parang mak, aku makan menambah-nambah hari ni. Pipi pun dah naik tembun tapi hati manyak suka hehe. Ye la .. time ni je la aku dapat merasa masakan mak. Beruntung la korang yang duduk dekat ngan mak atau duduk sekali ngan mak. Hari-hari boleh merasa masakan mak.

Hatta kalau mak goreng telur dadar je pun, aku pasti akan menambah-nambah makan. Baru aku tahu, lauk sedap bukan kerana resepi semata-mata tapi air tangan seorang mak tu yang mampu melazatkan makanan walau sesimple mana pun masakan tu. Masakan mak ... daebak! :)


3 comments:

  1. lama tak jenguk blog ni..hehe..mak masak memang selalu sedap,

    ReplyDelete
  2. air tangan mak memang terbaek. penuh kasih sayang :)

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.