ruangiklan
ruangiklan

Sunday, March 29, 2015

Kakak WhatssApp Dengan Siapa?

  6 comments    
categories: ,

Assalamualaikum!





Ahaa! ini rupanya keje anak dara aku ngan atok nya ye! Kemain pandai dia mengwhatssapp atoknya ...yang atoknya melayan pulak tu hehehe.

Bila bermulanya ni? Bila dia tengok aku main whatssapp la hehe. Takyah diajar pun ni ... sendiri expert! Diamiknya henpon aku dan tekan nombor atok dalam senarai whatssapp...tak susah nak cari pun!




Bersemangat pulak tu nak berborak ngan atoknya ! haha. Pandai pulak dia letak icon-icon cute kat situ. Atoknya pulak kadang berjawab ...kadang tido! haha.




Trademark dia ..."kakak yang hantar" haha. Tu tandanya memang betul la dia yang main whatssapp. Aku jarang nak whatssapp atoknya ...terus call je.





Hahahah cute sangat dua beranak ....atok dan cucu ni! Kadang-kadang tu aku tergelak jugak bila baca balik pesanan masing-masing. Pandai dah anak aku berwhatssapp huhu.

Marah?...wat ape nak marah? yang di whatssapp tu kan atoknya ..takda salah pun! Ni pun salah satu cara nak eratkan sillaturrahim jugak kan. Bertanya khabar tak semestinya menelefon aje ...kadang-kadang budak-budak ni lebih suka berkongsi dengan atoknya melalui whatssapp berbanding bercakap di telefon.

Apapun ...sayang atok juga! ^^


6 comments:

  1. Hahahahaa... Comelnyeee... Tak sabar nak tunggu anak2 membesau..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. rapat jugak ...walaupun kadang2 malu hehe :D

      Delete
  3. nanti apa2 hal kau boleh menyamar jadi 'kakak'..kau whatsapp 'hari ni mama cantik' ..'hari ni mama masak.sedap' dan lain2

    ReplyDelete
    Replies
    1. takde keje aihhh ... atok dia memang dah tahu anak dia cantik dan masak sedap! haha

      Delete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.