Sunday, March 29, 2015

# Cerita My Pearls # WhatssApp

Kakak WhatssApp Dengan Siapa?


Assalamualaikum!





Ahaa! ini rupanya keje anak dara aku ngan atok nya ye! Kemain pandai dia mengwhatssapp atoknya ...yang atoknya melayan pulak tu hehehe.

Bila bermulanya ni? Bila dia tengok aku main whatssapp la hehe. Takyah diajar pun ni ... sendiri expert! Diamiknya henpon aku dan tekan nombor atok dalam senarai whatssapp...tak susah nak cari pun!




Bersemangat pulak tu nak berborak ngan atoknya ! haha. Pandai pulak dia letak icon-icon cute kat situ. Atoknya pulak kadang berjawab ...kadang tido! haha.




Trademark dia ..."kakak yang hantar" haha. Tu tandanya memang betul la dia yang main whatssapp. Aku jarang nak whatssapp atoknya ...terus call je.





Hahahah cute sangat dua beranak ....atok dan cucu ni! Kadang-kadang tu aku tergelak jugak bila baca balik pesanan masing-masing. Pandai dah anak aku berwhatssapp huhu.

Marah?...wat ape nak marah? yang di whatssapp tu kan atoknya ..takda salah pun! Ni pun salah satu cara nak eratkan sillaturrahim jugak kan. Bertanya khabar tak semestinya menelefon aje ...kadang-kadang budak-budak ni lebih suka berkongsi dengan atoknya melalui whatssapp berbanding bercakap di telefon.

Apapun ...sayang atok juga! ^^


6 comments:

  1. Hahahahaa... Comelnyeee... Tak sabar nak tunggu anak2 membesau..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. rapat jugak ...walaupun kadang2 malu hehe :D

      Delete
  3. nanti apa2 hal kau boleh menyamar jadi 'kakak'..kau whatsapp 'hari ni mama cantik' ..'hari ni mama masak.sedap' dan lain2

    ReplyDelete
    Replies
    1. takde keje aihhh ... atok dia memang dah tahu anak dia cantik dan masak sedap! haha

      Delete

Apa kata korang?