ruangiklan
ruangiklan

Thursday, March 26, 2015

Mengapa Anakku ....

  5 comments    
categories: 

Assalamualaikum!


Mood : Farm In The City ((hehe))

Rindu kat FITC. Dok sedap bergambar boleh pulak 2 ekor musang ber'projek' kat atas dahan pokok wakakaka! Ini antara family outing kedua terbaik kami selepas Legoland. Oh Legoland ... nak lagi pleaseeee! haha. 

Back to the topic ....

Konpius ngan perangai Mira lately. Perangainya ..gayanya serupa budak umur setahun dua! Sikit-sikit merengek sikit-sikit sentap sikit-sikit merajuk . Padahal baru je sambut birthday yang ke 6. Ke dia beralih tahun? haha. Tak pun tu tandanya ......................................... ishhhhh! Tak kottttttttttt ..... haha.

Kadang-kadang tu memang menduga kesabaran juga. Dalam dok bertahan tu ..kalau melarat-larat sangat perangainya memang boleh bikin aku 'meletop'! Berbanding dengan ayahnya ... kurang sikit nak 'meletop' huhu. 




Senang benor dia sentap, tapi senang jugak nak memujuknya hehe. Mujur 'Lala' pandai pujuk kan Lala hehe. Balik umah dimainnya puas-puas. Di'suap'nya makan ... siap bercakap pulak ngan si Lala. 

Hurm ... lega hati ibu Mira dah ok semula. Hari-hari kalau Mira sentap boleh buat ibu botak kepala tau. 

Kenapa sayangku ....


5 comments:

  1. sikit agak bingung bacanya ,,, hehe
    tapi asik ,,,
    salam ukhuwah fillah .. :)

    ReplyDelete
  2. dugaan.. macam macam ragam anak2 ni kan.. tabah je laa.. huhu

    ReplyDelete
  3. syoknya p jejalan.. ibu dgn anak mcm adik bradik jer nampak.. hehehe

    ReplyDelete
  4. Mmg bertabah la layan ank merajuk ni kan... Tambah pmpuan.. Aduiyai..

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.