ruangiklan
ruangiklan

Thursday, March 12, 2015

Nota Saya Untuk Cikgu Farizan

  6 comments    
categories: 

Assalamualaikum!




Luahan hati seorang murid terhadap cikgu di sekolah. Kakak sendiri yang tulis nota ni semalam, katanya untuk cikgu Farizan. Bila ditanya cikgu Farizan ajar subjek apa di sekolah kakak, jawabnya dia tak ajar pun cuma rasa sedih sebab cikgu nak pindah. Pulokkkk .... hehe.

Lalu, melalui nota ni la dia meluahkan kesedihan di atas perpisahan dengan cikgu Farizan. Personally, aku tak cam yang mana satu cikgu Farizan, tapi bila baca nota kakak ni, touching pulak rasanya.  Sayang jugak dia pada cikgu-cikgunye hehe. 





Kakak memang suka meluahkan perasaan atas kertas. Sama macam ayahnya dulu suka tulis kata-kata luahan cinta panjang berjela pada kekasih zaman cinta 'monyet'. 

Ooppsssss! terbaca la pulokkkkkk hahahahahaha!


6 comments:

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.