Thursday, March 12, 2015

# Cerita My Pearls

Nota Saya Untuk Cikgu Farizan


Assalamualaikum!




Luahan hati seorang murid terhadap cikgu di sekolah. Kakak sendiri yang tulis nota ni semalam, katanya untuk cikgu Farizan. Bila ditanya cikgu Farizan ajar subjek apa di sekolah kakak, jawabnya dia tak ajar pun cuma rasa sedih sebab cikgu nak pindah. Pulokkkk .... hehe.

Lalu, melalui nota ni la dia meluahkan kesedihan di atas perpisahan dengan cikgu Farizan. Personally, aku tak cam yang mana satu cikgu Farizan, tapi bila baca nota kakak ni, touching pulak rasanya.  Sayang jugak dia pada cikgu-cikgunye hehe. 





Kakak memang suka meluahkan perasaan atas kertas. Sama macam ayahnya dulu suka tulis kata-kata luahan cinta panjang berjela pada kekasih zaman cinta 'monyet'. 

Ooppsssss! terbaca la pulokkkkkk hahahahahaha!


6 comments:

Apa kata korang?