Bila Ayah Cuba Menggembirakan Anak-anaknya ....

Friday, July 31, 2015


Assalamualaikum!

Kalau dia tidak berada di luar kawasan, dan ada kelapangan maka inilah yang dibuat bersama anak-anak waktu petang cuti Sabtu & Ahad. Kalau tak ke taman permainan, cukuplah hanya di tempat parkir kereta di bawah rumah bermain apa saja dengan anak-anak.



Hari tu dua beradik ajak ayahnya main tali lompat di bawah. Ikutkan aje kata ayahnya ...sebab plan awal nak ke Taman Tasik tergendala gara-gara semua bangkit lewat pagi tu! hehe. 

Dengan yakinnya bahawa takkan ada yang mengintai dari tingkap bilik melihat gelagat tiga beranak ini bergelak ketawa di tengah-tengah tempat parkir atas 'padang', mereka memulakan aksi melompat! Kakak macam biasa ... banyak gelak dari melompat dah tu tersangkut di tali memanjang ...haha. 

Tiba ayahnya pulak melompat ....


A video posted by Hanim Hashim (@wanimira) on


Asalkan anak-anak gembira .... berusaha jugak si ayah menunjukkan cara nak lompat walau dengan leher masih sakit akibat tersalah tidur! ngeehehehe :D


You Might Also Like

6 pengomen comel

  1. sama ngan husband akak, selalu layan anak² bermain..

    ReplyDelete
  2. hihi..dah lama tak main macam ni..dul kecil-kecil memang selalu main ni dengan kawan2.

    ReplyDelete
  3. Bestnye ayah layan anak2...tkla asyik sibuk kerja je...salute ayah mcm ni...heheheh

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah... Seronok si ayah lihat anak-anak dia gembira...

    ReplyDelete

Apa kata korang?

DISCLAIMER - Hanimhashim.com merupakan blog peribadi. Segala pendapat yang diluahkan disini adalah berdasarkan dari pengalaman penulis sendiri dan tidak mewakili mana-mana pihak kecuali jika penulis nyatakan namanya di sini. Sebarang perkongsian atau penyebaran apa-apa maklumat dari blog ini samada melalui PRINT SCREEN atau apa saja cara adalah dilarang sama sekali kecuali dengan keizinan tuan punya blog. Tindakan akan diambil sekiranya hak persendirian ini dicabuli. Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Terima kasih

Facebook - HanimHashimDotCom

Google+ Followers

COPYRIGHT @ 2016 HANIM HASHIM