Friday, July 31, 2015

# Cerita My Pearls # Family Time

Bila Ayah Cuba Menggembirakan Anak-anaknya ....


Assalamualaikum!

Kalau dia tidak berada di luar kawasan, dan ada kelapangan maka inilah yang dibuat bersama anak-anak waktu petang cuti Sabtu & Ahad. Kalau tak ke taman permainan, cukuplah hanya di tempat parkir kereta di bawah rumah bermain apa saja dengan anak-anak.



Hari tu dua beradik ajak ayahnya main tali lompat di bawah. Ikutkan aje kata ayahnya ...sebab plan awal nak ke Taman Tasik tergendala gara-gara semua bangkit lewat pagi tu! hehe. 

Dengan yakinnya bahawa takkan ada yang mengintai dari tingkap bilik melihat gelagat tiga beranak ini bergelak ketawa di tengah-tengah tempat parkir atas 'padang', mereka memulakan aksi melompat! Kakak macam biasa ... banyak gelak dari melompat dah tu tersangkut di tali memanjang ...haha. 

Tiba ayahnya pulak melompat ....


A video posted by Hanim Hashim (@wanimira) on


Asalkan anak-anak gembira .... berusaha jugak si ayah menunjukkan cara nak lompat walau dengan leher masih sakit akibat tersalah tidur! ngeehehehe :D


6 comments:

  1. sama ngan husband akak, selalu layan anak² bermain..

    ReplyDelete
  2. hihi..dah lama tak main macam ni..dul kecil-kecil memang selalu main ni dengan kawan2.

    ReplyDelete
  3. Bestnye ayah layan anak2...tkla asyik sibuk kerja je...salute ayah mcm ni...heheheh

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah... Seronok si ayah lihat anak-anak dia gembira...

    ReplyDelete

Apa kata korang?