ruangiklan
ruangiklan

Friday, July 31, 2015

Bila Ayah Cuba Menggembirakan Anak-anaknya ....


Assalamualaikum!

Kalau dia tidak berada di luar kawasan, dan ada kelapangan maka inilah yang dibuat bersama anak-anak waktu petang cuti Sabtu & Ahad. Kalau tak ke taman permainan, cukuplah hanya di tempat parkir kereta di bawah rumah bermain apa saja dengan anak-anak.



Hari tu dua beradik ajak ayahnya main tali lompat di bawah. Ikutkan aje kata ayahnya ...sebab plan awal nak ke Taman Tasik tergendala gara-gara semua bangkit lewat pagi tu! hehe. 

Dengan yakinnya bahawa takkan ada yang mengintai dari tingkap bilik melihat gelagat tiga beranak ini bergelak ketawa di tengah-tengah tempat parkir atas 'padang', mereka memulakan aksi melompat! Kakak macam biasa ... banyak gelak dari melompat dah tu tersangkut di tali memanjang ...haha. 

Tiba ayahnya pulak melompat ....


A video posted by Hanim Hashim (@wanimira) on


Asalkan anak-anak gembira .... berusaha jugak si ayah menunjukkan cara nak lompat walau dengan leher masih sakit akibat tersalah tidur! ngeehehehe :D


6 comments:

  1. sama ngan husband akak, selalu layan anak² bermain..

    ReplyDelete
  2. hihi..dah lama tak main macam ni..dul kecil-kecil memang selalu main ni dengan kawan2.

    ReplyDelete
  3. Bestnye ayah layan anak2...tkla asyik sibuk kerja je...salute ayah mcm ni...heheheh

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah... Seronok si ayah lihat anak-anak dia gembira...

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.