ruangiklan
ruangiklan

Friday, September 11, 2015

Alkisah #MakCun Junior!

  8 comments    
categories: 

Assalamualaikum!


Ni cerita malam kelmarin ... si Mira tetiba feeling Mok Cun pulak dah! hahaha. Penangan dama tv #MakCun di TV3 yang berakhir minggu lepas benar-benar telah merubah penampilan my kenit yang kecik ni. 

Pe'el begini bukan pertama kali, tapi dah banyak kali sebenarnya. Patutla ibu masuk dalam bilik tengok bedak bertaburan atas lantai ... rupa-rupanya adik punya keja! 

Hasilnya ....




Disebabkan dia punya suka la kat drama #MakCun tu, sanggup lepas tiap kali mandi ditepeknya bedak kat muka tebal-tebal ala-ala bedak sejuk #MakCun!

Malam tadi ibu dapat tangkap Mira berlari kuar masuk bilik air. Bila ditanya apa buat kat dalam tu, sambil gelak kecik dia berlari terus masuk dalam bilik. Pastu dia berlari balik ke dapur tunjuk muka penuh dengan bedak yang dicampur ngan air! huhuhu .....

Dia kalau takda sebab dan musabab, dia takkan buat cenggini. Ini tak lain tak bukan memang penangan cerita #MakCun tu la! 

Ini budak sudah pandai nak melawa .... apa akal la ibu takda beg makeup, kalau tak memang semua tu jadi hak milik dia dah! 


8 comments:

  1. Kuat betul pengaruh drama makcun ye...anak saya pun suka walaupun dia lelaki.

    ReplyDelete
  2. amboi....makcun junior ni...makin lawa la pekena bedak sejuk tu nanti..hehehe...

    ReplyDelete
  3. hehehe..ibu belikan lah bedak sejuk..nt muka adik jadik floles ler ekeke

    ReplyDelete
  4. makcun junior yer..ehehe.macam-macam la hai..

    ReplyDelete
  5. Pandai dia tambah air..anak dara memang pandai melawa kann

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.