ruangiklan
ruangiklan

Tuesday, January 19, 2016

Pertama Kali Cuba Pirate Coffee ...

  6 comments    
categories: 

Assalamualaikum!


Hari tu singgah pasar malam Taman Maluri, terserempak ngan booth jual air Pirate Coffee ni. Selalu tengok gambar orang post je kan, cakap sedap manis. Kali ni aku pulak nak rasa la ...

Tengok dulu menu dia, selain minuman berasaskan kopi ada juga perisa lain. Aku kan tak berapa 'berahi' ke kopi ... hanya akan minum bila terpaksa atau orang belanja hehe




Perisa Coklat




Perisa Strawberry Coklat


Perisa coklat untuk kakak dan strawberry coklat untuk aku. Tapi akhirnya aku jugak la tukang perabih dua-dua sebab kakak cakap sejuk sangatttt ... banyak ais! hehe ...

Rasa dia? Manisssssssssssssssssssssss tak hengat! Even dah letak air batu pun boleh melekat rasa manis dia kat tekak. Yang suka manis pekat bolehlah tahan minum. Aku minum sampai terkenyit-kenyit mata menahan kemanisan dia haha ...


6 comments:

  1. sesekali minum boleh la anim..sekarang dah banyak yang jual dan pelbagai nama kan

    ReplyDelete
  2. Lya x blh la klau minum air tu manissss sgt

    ReplyDelete
  3. nampak pun dh terliur dh tu ...hehehe

    ReplyDelete
  4. kalau manis sanat pun x sedap.. tp air2 jenis ni mmg byk air batuk dari airnya

    ReplyDelete
  5. bestkan air dia, pekat melekat ;)

    ReplyDelete
  6. hhahaa.. betul, dkna beli pun manis. tapi kalau tak manis x sedap gak, bila dah cair ais tu sebati elok sedap.. hehehee

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.