ruangiklan
ruangiklan

Monday, June 27, 2016

Kusyen Edisi Terhad Watsons Sempena Kempen #RayaNiMestiCun Dah Sampai!

  3 comments    

Assalamualaikum!



Kalau tengok iklan Watsons kat tv tu, mesti aku terikut nyanyi lagu tema dia #RayaNiMestiCun hahaha :p

Hari tu aku ada kongsikan pasal kempen Watsons #RayaNiMestiCun di mana, korang boleh tebus kusyen atau cadar edisi terhad yang direka khas oleh pakar deko kita, Dr. Eric Leong! Haaaaa minggu lepas aku dah dapat kusyen edisi terhad dari Watsons ni, cantik tak .... wowweeeee! ^^







Kaler pink pulak tu diknon! Bertambah berkenan la kak long ni haaa hehe. Sedap gebu je peluk .. ^^




Korang nak jugak? Haaa cepat pergi baca entri aku pasal kempen Watsons #RayaNiMestiCun di atas untuk ketahui cara-cara tebus kusyen atau cadar edisi terhad ni. 

Tempoh penebusan bermula 16 Jun sehingga 30 Ogos 2016. So, korang kena cepatlah takut habis pulak stok kusyen comel ni hehe ... ^^


3 comments:

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.