Wednesday, June 07, 2017

# Carboot Sale Kota Damansara

Mendung sehari


Assalamualaikum!

Dah 3 hari tak hujan. Last hujan tengahmalam Ahad lepas. Time orang lain tidur nyenyak, tayar kami dah 'bergolek' atas jalan raya menuju ke Kota Damansara. Hujan selebat-lebatnya! Tapi tawakal je la kan, barangkali pagi nanti hujan akan beransur hilang dan cuaca kembali cerah.



Minggu ni suasana lebih meriah, tapak kosong pun banyak terisi berbanding minggu lepas. Pengunjung juga boleh tahan ramai yang datang, ternyata rezeki bulan Ramadan memang dinantikan.

Bukan tu je, cuaca pun menyebelahi kami. Mendung dari pagi hingga ke tenghari, tak terasa bahang panasnya malah berangin sikit. Memang selesa orang nak berjalan-jalan tengok barang. Tak terasa seperti berpuasa sebab tak rasa dahaga dan lapar hehe.












Alhamdulillah di atas rezeki yang diperolehi. Sikit atau banyak tak menjadi masalah, yang penting kami hadir untuk memeriahkan suasana. Apapun, hari tu memang terbaikkkkk! 😍

5 comments:

  1. ramai juga ye yang datang anim,macam2 yang dijual kat sana kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sini tempat tumpuan setiap minggu. Macam-macam barang ada sis :)

      Delete
  2. rajinnya akak berniaga..selamat maju jaya kak

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah ...akak tolong suami je dik, terima kasih :)

      Delete
  3. alhamdulillah..moga murah rezeki akk

    ReplyDelete

Apa kata korang?