ruangiklan
ruangiklan

Tuesday, July 25, 2017

Jamuan Raya Puspanita MOSTI


Assalamualaikum!


Alamakkk ... raya dah habis tapi cerita raya tak habis lagi hikhik. Takpe la, ni throwback je pun ... mengenang memori manis sementara masih didalam perkhidmatan. Besok dah pencen takdenye nak melalui ni semua lagi dah kan! 




Dipendekkan cerita, tahun ni sambutan raya Puspanita MOSTI dibuat di Lembaga Perlesenan Tenaga & Atom (LPTA) di Dengkil. Lepas tu, setiap agensi dikehendaki menghias gerai makanan masing-masing untuk kategori Gerai Tercantik dan Gerai Terbaik.

Tahun ni gerai kami menyediakan laksa untuk jamuan raya. So, meh kita tengok gambar-gambar yang sempat aku tangkap aritu.

sampai-sampai je sana terus pergi kat meja gerai

jiran-jiran kami

Tadaaaaa .... sebelum laksa sampai!

Laksa sudah sampai!


Dah siap hias gerai, kita masuk dalam duduk dendiam kat meja sementara menunggu ketiba VIP. Lebih kurang kul 11.45am, barulah majlis dimulakan. Diselang-seli dengan persembahan dari setiap agensi, lepas tu sambung makan hehe.




Team Puspanita MetMalaysia


Perut sudah kenyang, hati ada senang, makanan pun sudah tapau ...ehhh hahaha!

1 comment:

  1. wah bestnya..gerai mana yg menang tuuuu

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.