ruangiklan
ruangiklan

Friday, October 26, 2018

Bayangkan Mira jadi pengawas sekolah

  3 comments    
categories: 


Assalamualaikum! Minggu lepas dia cakap mulut je. MInggu ni dia bawa balik surat offer pengawas percubaan di sekolah. 

"Ibu ... cikgu kata kalau nak jadi pengawas tak boleh datang lambat. Kena ada kat sekolah sebelum tujuh sepuluh". Kalau lambat 3 kali, tak boleh jadi pengawas"

Hahaha ... selama ni sampai sekolah pun tujuh suku, tujuh dua puluh. Kalau awak pun bangun dan bersiap lambat, memang sampai pun lambat le.




So tempoh percubaan selama sebulan. Kalau rekod kedatangan dan displin baik ada peluang macam kakak. Ibu bimbang satu je .... sekarang ni dia ketua kelas. Kalau jadi ketua kelas pun suara dia boleh dengar dari bilik guru. Agak-agak kalau jadi pengawas acaner la tu nanti? hehe.

Moga dipermudahkan segalanya untukmu anakku. Ikut jejak kakak jadi pengawas.

Love,
Ibu


3 comments:

  1. terbaek akak pengawas.. hehehe

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. Tahniah Mira.. mesti pengawas yang berdedikasi ini..

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.