Gadis Libas Penyamun (Terbaeekkkkk!~)

Wednesday, December 05, 2012







Wow! Ganazzzzz betul wanita zaman sekarang ni yer. Tapi, ganazzz yang begini memey perlu untuk berdepan dengan penjenayah keparat di luar sana. Syabas diucapkan pada adik Nurul Shahira dari akak secara peribadi kerana berjaya menyelamatkan neneknya ketika disamun di rumahnya di Kampung SC Belt, Labu Kubong.

Musim sekarang ni bukan takat musim durian jer, tapi musim menyamun, musim merogol, musim membunuh pun ader...dan musim ni lagi lama bertahan dari musim buah. Pada wanita-wanita dan kanak-kanak di luar sana, berhati2 lah ketika korang menyedari bahaya di sekeliling korang. 

Sedangkan orang tua pun sanggup dicederakan dan dibunuhnya, inikan pula orang muda2 macam kiter ni *muda lagi ker aku ni, ahakzzzzzz*. Aperpun, adik Shahira memey berani, saper sangka dalam keadaan kiter diugut dan diancam bahaya, semacam ader kekuatan untuk mempertahankan diri, nak nak pulak family ader yang tercedera..memey nak kene 'smack down' la si penyangak tu!~

So, sentiasalah korang berhati2 walau dimana saja, dan jika ada dalam situasi korang diancam dan perlu bertindak 'ganazzzzz', maka bertindaklah demi mempertahankan diri & maruah. Jangan lupa berdoa kepada Allah agar diberi perlindungan selalu wokeh!~(^_^)


You Might Also Like

1 pengomen comel

  1. TQ joint my segmen... blog anda telah dikutuk dan akan suto publish jam 12 nnti... tq... salam kenal :)

    ReplyDelete

Apa kata korang?

DISCLAIMER - Hanimhashim.com merupakan blog peribadi. Segala pendapat yang diluahkan disini adalah berdasarkan dari pengalaman penulis sendiri dan tidak mewakili mana-mana pihak kecuali jika penulis nyatakan namanya di sini. Sebarang perkongsian atau penyebaran apa-apa maklumat dari blog ini samada melalui PRINT SCREEN atau apa saja cara adalah dilarang sama sekali kecuali dengan keizinan tuan punya blog. Tindakan akan diambil sekiranya hak persendirian ini dicabuli. Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Terima kasih

Facebook - HanimHashimDotCom

Google+ Followers

COPYRIGHT @ 2016 HANIM HASHIM