Saturday, December 15, 2012

# Wanita

Kerana Bergaduh Julia Perez Dipenjarakan 3 Bulan.


Morning glory everyoneee!~Mendung je kan pagi ni? Macam semalam jugak. Tak tahu lagi nak buat breakfast aper kat anak2,diaorg tengah lena lagi ni..so, bolehlah akak update blog kesayangan akak ni jap hehehe. Kerana mulut badan binasa, keceluparan Jupe mengkritik mutu drama Melayu di negara ini mengundang padah apabila dia dikecam hebat oleh persatuan Seniman, di mana dia didapati membuat penggambaran di sini tanpa permit!

Tu laaaa, ingat orang Malaysia pandang sangat ker kat Jupe ni? Ya Allah, lepas satu...satu kontolbesi dia buat. Jom kiter terjah...guaner dia kene penjara ni!~

Julie Perez...ketika baru balik dari  mengerjakan umrah
JAKARTA: Keputusan Mahkamah Agung di sini pada Jumaat menetapkan aktres seksi Julia Perz (Jupe) dikenakan hukuman penjaran selama tiga bulan dalam waktu terdekat susulan pergaduhannya dengan aktres Dewi Perssik pada November 2010.

"Keputusan perbicaraan menetapkan hukuman penjara tiga bulan, Hakim juga memerintahkan tertuduh (Jupe) segera dipenjarakan," ujar seorang sumber di mahkamah ketika dihubungi Kapanlagi di sini, Jumaat.-mstar


P/S: Taknak tengok filem Sumpah Malam Pertama.


Nak baca lebih-lebih? MAI SINI


2 comments:

  1. mne2 org asik cete minah jek..berlakon dlm cte pe eh?

    ReplyDelete
  2. @baby lydia

    Filem yang belum siap lagi...Sumpah Malam Pertama huhu. Belum siap dah kene 'sumpah' dik hehe

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Follow Us @soratemplates