Saturday, December 01, 2012

# Ekstrim

Masjid Untuk Golongan Gay Bakal Dibuka??


Astaghifirullahalazim!Astaghifirullahalazim!Astaghifirullahalazim. Mengucap panjang akak biler terbaca artikel ni..!Patutlah Allah timpakan bala saban tahun pada kiter, rupanya manusia yang spesis begini la yang merosakkan kesucian agama Islam. Ya Allah, ternyata ini sumer memang menjelikkan, menyakitkan hati & rasa macam nak hempuk je mamat ni ke dinding!

Allah telah berfirman, yang bermaksud;

"Dan Allah (hendak membersihkan kamu dari dosa dengan) menerima taubatmu, sedangkan (orang-orang fasik) yang menurut keinginan hawa nafsu (yang diharamkan oleh Allah itu) hendak mendorong kamu supaya kamu menyeleweng (dari kebenaran), dengan penyelewangan yang besar bahayanya."

                                                                  (Surah An-Nisa' : Ayat 27)


Ludovic-Mohamed Zahed


Mamat mana yang akak maksudkan ni,korang nak tahu? Mamat ni mengaku muslim...dan juga gay! Ludovic-Mohamed Zahed memang tidak asing lagi bagi warga Gay di Paris. Rancangannya untuk menubuhkan sebuah masjid 'mesra-gay' dalam sebuah ruang kecil di rumah sami Buddha, kononnya untuk memberi kemudahan kepada orang muslim-gay untuk solat bersama & boleh bercampur lelaki dan perempuan (lesbian). Masjid ini juga membolehkan wanita menjadi imam untuk solat Jumaat! Ruang solat pula dibina dari cermin & menghadap sebuah taman yang dihiasai pelbagai simbol Buddha. Nauzubillahiminzalik!~


Masjid mesra-gay muslim di Paris

Namun, penubuhan masjid mesra-gay ini telah mendapat tentangan dari semua  insitusi Islam di sana.*Memang wajib pun ditentang!*. Astaghifurllahalazim, mohon janganlah benda begini berlaku di Malaysia. Tak sanggup rasanya duduk dalam komuniti sebegini, dah la amalan hidup tu salah..boleh plak ditubuhkan masjid untuk golongan yang dikutuk Allah & Nabi s.a.w.




Ingatlah, kiter sembahyang bukan ikut cara yang bagaimana kiter suka..tapi mesti mengikut aturan yang telah ditentukan Allah. Kalu dah begini jadiknya...dah tentu terpesong jauh!
Sesungguhnya, 'pemandangan jijik' ini telah melanggar fitrah Islam, dan mereka juga tergamak mempermainkan hukum Allah yang jelas & terang melarang hubungan sejenis, sebagaimana firman Allah yang bermaksud;

Dan Kami juga telah mengutus Luth kepada kaumnya, ingatlah tatkala dia berkata kepada mereka, "Mengapa kamu mengerjakan perbuatan faahisyah ituyang belum pernah dikerjakan oleh seseorang (di dunia ini) sebelummu?? "Sesungguhnya kamu mendatangi lelaki untuk melepaskan nafsumu (kepada mereka), bukan kepada wanita, malah kamu ini adalah kaum yang melampaui batas"
                                                                                      ( Surah al-Araaf : Ayat 80-81)


1 comment:

  1. ni memang spesis cilake.. mad rasa dia saja je mengaku islam untuk merosakkan .. memburukan imej islam..

    ReplyDelete

Apa kata korang?