ruangiklan
ruangiklan

Thursday, December 13, 2012

One Man Down!~

  2 comments    
categories: 

Hahahahahahaha...hahahahaha....hahahahaha. Jap nak ketawa lagi. Hahahahaha...hahahahaha. Haddowww! Lawak betul la citer yang satu lagi ni! Haaa tu la, hang kata hang terraaaaaa!~hehehehe.

Adess, sakit perutku guling2 baca artikel ni. Citer ni lebih kurang sama ngan satu video yang pernah kuar kat youtube dulu, pasai seorang lelaki yang TERseterika mukanya kerana menyangka yang dipegangnya tu handphone, ghupernyer seterika!

Tapi, kes yang ni lagi lawak! Jom kiter terjah!~hehehehehe *tak habis ketawa lagi*


Tomas Paczkowski..."One man down!"hehehe
EBLAG (Poland): Seorang suami cuba meyakinkan isterinya yang dia juga mampu melakukan tugas-tugas rumah.

"Saya mula menyeterika baju untuk membuktikan yang saya juga boleh buat apa yang isteri saya buat," jelas Tomas Paczkowski.

"Wanita selalu dikaitkan dengan kebolehan melakukan pelbagai kerja rumah, jadi saya mula hidupkan seterika, buka bir dan menonton perlawanan tinju di televisyen.

"Saya mula menjadi terlampau khusyuk menontonnya sehingga saya tidak sedar apa yang saya sedang lakukan pada waktu itu.

"Jadi, bila telefon berdering dan tanpa berfikir saya terus mengangkat seterika itu dan letak di telinga saya, ia memang sungguh sakit!" jelasnya.

Dan bukan itu sahaja, Paczkowski, 32,  bertambah 'sengsara' apabila menjirus air sejuk ke mukanya- dan berlari terus ke bilik air.

"Saya terhantuk pintu dan menyebabkan mata saya bengkak. Jadi, seolah-olah saya berada dalam perlawanan tinju sebenar." katanya lagi.-web.orange.uk

Dah la terseterika muka, pandai sangat pi basuh ngan ayaq sejuk plak! Dah tu boleh plak terhantuk pintu! Adesss, kesian cik abang dari Poland ni kan hehe. Lepas satu..satu kene. Aperpun, cik abang ni 'sporting' la hehe, kini dia sangat menghargai apa yang isterinya lakukan. Kira2 moral of the story la tu hehehe.

So,Jangan lah kamu kaum lelaki sesekali musykil dan ragu2 dengan pencapaian wanita terutama dalam bidang yang memey sejak azali lagi sudah diwarisi oleh wanita zaman berzaman hehehe~

P/S: Satu lagi bukti yang lelaki tidak boleh menggunakan seterika.(^_^)

2 comments:

  1. Hehee..sabar jela...Tunjuk pandai sgt kan..he..

    ReplyDelete
  2. adoiyai..malang berganda2 tu..

    kak, sy dah click semua churp2 akk, says akk & en.nuff kesayangan akk juga.. ^_^
    tima kasih jgk tlng click untk sy.. :)

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.