Pijak Anak Sampai Mati (Manusiakah @ Binatangkah?)

Wednesday, December 12, 2012


Klik kalu nak baca besar2

SAMUT KHOI: Seorang kanak-kanak lelaki berusia empat tahun dipukul sampai mati oleh bapa tirinya, menurut laporan, semalam.

Abang mangsa yang berusia lapan tahun berkata, dia ternampak bapa tiri mereka, Parinya Thonkaew sedang mengikat tangan adiknya dan memukulnya beberapa kali tanpa belas kasihan menggunakan kaki meja.-HM

Ya Allah, astaghifirullahalazim! Tak sanggup akak nak baca habis artikel ni. Boleh bayangkan tak kalu adik @ anak korang yang kene? Boleh bayangkan tak kesakitan dan penderitaan anak kecil ini telah hadapi? Ya Allah, kasihan dengan kanak-kanak ini, sebab akak punya anak kecil yang lebih kurang sebaya dengannya. Anak akak, Mira, nak masuk umur 4 tahun, tahun depan. Kalu kiter pukul dia sikit pun dah berjurai2 air mata keluar, inikan pulak dipukul dengan kayu meja???

Akak pun kadang2 ader cubit atau tepuk punggung anak2, itupun lepas tu akak nyesal tak sudah tapi bapa tiri keparat ni tergamak pukul memukul, pijak dan menampar anak sekecil itu! Masih bolehkah dia dipanggil manusia??(-_-)

P/S: Sedih la baca berita2 penderaan kanak-kanak, mengalir air mata ibu ini~(T_T)


You Might Also Like

2 pengomen comel

  1. @ANNA MARIANA

    a'ah, malu la ader manusia perangai gini. dah takda sifat kemanusiaan..yang tinggal hanya kebinatangan.

    ReplyDelete

Apa kata korang?

DISCLAIMER - Hanimhashim.com merupakan blog peribadi. Segala pendapat yang diluahkan disini adalah berdasarkan dari pengalaman penulis sendiri dan tidak mewakili mana-mana pihak kecuali jika penulis nyatakan namanya di sini. Sebarang perkongsian atau penyebaran apa-apa maklumat dari blog ini samada melalui PRINT SCREEN atau apa saja cara adalah dilarang sama sekali kecuali dengan keizinan tuan punya blog. Tindakan akan diambil sekiranya hak persendirian ini dicabuli. Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Terima kasih

Facebook - HanimHashimDotCom

Google+ Followers

COPYRIGHT @ 2016 HANIM HASHIM