Tuesday, April 23, 2013

# Kenit Review

Cendolicious!

Assalamualaikum!~

Citer makan lagi....haha. Kelmarin Kenit share pasal makan Nasi Lemak Mat Ganja yang sedap kat Kampung Melayu Subang. Kali ni kita pekena cendolssssssss...uiii sapa tak suka cendoi habaq mai kat chek!hehehe. 

Gerai cendol yang Kenit singgah ni masih kat Subang jugak (Subang memang byk pilihan makanan yg sedap2). Tapi kali ni, Kenit singgah di Subang Perdana. Senang bangat nak cari lokasi gerai cendoi ni, dari jalan besar (lepas Subang Skypark) masuk susur kiri ke Sg.Buloh (jln lama). Sebelah kiri dan kanan ada kedai potong kereta, masuk kanan. Gerai cendoi ni ada duk bawah pokok tepi jalan.






Kenit banyak kali dah lalu kawasan ni, tapi kelmarin kali pertama Kenit merasa cendoi di sini. Memang tiap kali lalu berkerumun orang datang! Gerai sekecik ni pun punya peminat tersendiri tau. 

 Selain cendoi, laksa utara dan tapai juga turut dijual disini. Jitra maiiiiiii.......




Time-time hangat ni, best jugak kan pekena cendoi hehe. Ape lagi jom kita orderrrrrrrrrrrrrr....!



Sempat lagi kakak amik gambar bro ni hehehe.

Cendolicioussssss! Simple je tapi sedap dan tak terlalu manis. 

Wuihhh! khusyuk nau mem ni. Anak amik gambo pun tak perasang!hehe.

Pak Jelan steady je. Mira dok menyendeng nak cendol gak.

Sape sini peminat laksa tegar? hehe. Kalau nak rasa laksa utara mai sini. Cer try makan dan nilai sedap ke tak. Kenit suka laksa, so tak sahla kalau datang sini tak merasa laksa dia kan kan kan kan....

Banyak tuuuuuu. Buat stok sampai ke petang.


Mak aiiii! kuah pekat melekat. Laksa dia banyak, puas
Kenit makan. Nyummyyyyyy!

Dah makan balik umah...kroohhh kroohhhh! hehe

2 comments:

  1. laksa laksa laksa..hehe..cendol pekena time petang2 terbaik kan.hehe..

    awat mira buat muka gitu..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu muka budak nak susu la tu hehehe :)

      Delete

Apa kata korang?