ruangiklan
ruangiklan

Friday, April 12, 2013

My Pearls & Perfume.

  1 comment    
categories: 
Assalamualaikum!~

Don't know what to think, don't know how to describe but i guess the title says it all lol. Lately, Kenit tengok memang dua budak kicik ni suke melaram. Dulu mintak gincu, now dia mintak perfume. Eh, ada pulak sponsor yang generous pi bagi perfume kat diaorg pulakkkkkk (Pak Jelannnnnn.....). Dan, sekarang setiap pagi pas mandi pakai baju sekolah, mesti celet perfume kat baju...owhhhhh overrrrrrrrr!

Kenit pun tak macam ni masa kecik2 dulu (cerita benar tau). Jangankan kata perfume, gincu pun Kenit tak berani mintak ngan mak dulu. Maklumla, budak tengah lasak, pakai tshirt ngan suar pendek, pi panjat bukit pastu meluncur turun naik kotak! Apekejadahnya pulak Kenit nak pakai gincu kan? hehe. So gincu.....eeewwwwww!





Last night, i found this 2 little gurls tengah gelak2 dalam bilik..ghuper2nyer ini keje depa! menerai (mencuba) minyak wangi Kenit...! Haaaaaaaa den dah tangkap ini dua org budak....! Amboiiiiiiiii........! Patutla masing2 dok gelak2..ini keje hang pa naaaaa!


White Musk Kenit dah tinggal separuh dikerjakan
depa....!

Ahoiiiii! mujuqla ayah hang pa beli perfume atar ni murah ja RM6 sebotoi masa pi LIMA, Langkawi aritu. Kalau perfume BodyShop?Chanel?..haiihhh. Dah tu, pandai pulak dia 'pau' kita punyer minyak wangi. Tang dia punya elok penuh je. Tang kita punya dah tinggai separuh dah! 

"Wangi la ibu punyerrrr...."

Ceh! alasan tu je kan. 

Tak tahulah perangai siapa budak2 ni ikut. Mungkin ini proses semulajadi bila kanak2 nak jadi wanita kot? Ntahla....habis tu Kenit ni tak cukup kewanitaan ke? Elok je membesarnye hehehe.

1 comment:

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.