Saturday, August 02, 2014

# Bila Balik Kampung # Cerita My Pearls

Masih Di Kampung!


Assalamualaikum!


Hari Sabtu dan aku masih di sini menikmati cuti-cuti raya terakhir bersama mak dan abah di kampung. Pak Jelan request nak balik KL lambat sikit memandangkan keadaan trafik di lebuhraya menuju KL tidak berapa lancar sejak semalam.

Iolss ok jeeee! hehe. Janji pagi Isnin aku ada kt opis dan anak2 ada di sekolah masing-masing. Lama sangat cuti kang, jenuh aku nak menjawab!




Dari petang semalam lagi minah kecik ni mintak nak berkebun. Gamaknya dia seronok tengok aku cantas memcantas daun pisang kat belakang umah semalam, dia naik seronok pulak!

Pastu dok sibuk tanya ayah dia bila nak balik KL. Bukan sebab rindu KL tapi sebab nak duk sini lama sikit supaya dia boleh berkebun!hehe.

Adeh....


4 comments:

  1. seronoknya hanim masih di kampung..akak dah pun bekerja...teruja budak2 tu nak berkebun kan.

    ReplyDelete
  2. Budak bandar kalau balik kampung macam tu la kan kak. Semua benda dia nak explore. Hehe

    ReplyDelete
  3. memang seronok berada kat kampung...

    ReplyDelete

Apa kata korang?