Monday, September 08, 2014

# KBBA # KelabBloggerBenAshaari

[Cabaran 30 Hari] Hari 8 - 5 Lagu Cinta Kegemaran Aku?


Assalamualaikum!




Aaahhh cinta lagi! Bak kata orang, zaman bercinta adalah yang paling indah dilalui oleh seseorang dalam hidupnya. 

Bila bibir menguntum senyuman, mata dah berkenan, hati dah terpaut lalu keluar la segala lagu dan madah-madah cinta menggambarkan perasaan. Chewahhh! kemainnnnnn .....! hehehe.

Seperti orang lain, aku membesar dengan lagu-lagu cinta zaman rock-rock kapak. Memang layan habis lagu-lagu cinta zaman dulu, malah kebanyakkannya masih evergreen sampai sekarang! huhu.


5 Lagu Cinta Kegemaran Aku!


  • Kerana Cinta by Medicine

  • Takdir Dan Waktu by Mega

  • Kain Cinta Putih by Putera

  • Biar Putih Tulang by Dinamik

  • Bunga Angkasa by Terra Rossa



Haaa semua lagu cintan cintun tangkap leleh punye hahaha. Time bercinta lagu tu, time putus cinta lagu ni ekekeke. Biasa la .... dulu zaman layan perasaan, nak bermadah sendiri tak reti, so pakai lagu la nak tunjuk perasaan masing-masing huhu.

Adios! ^^



15 comments:

  1. wah...ni semua lagu nostalgia ni....

    ReplyDelete
  2. fuyyoo....lagu evergreen sepanjang zaman ni anim

    ReplyDelete
  3. pergghhh you rawksss lah...he he he...

    ReplyDelete
  4. Eh sama la ...lagu sutra tu sedap sangat ..haha jiwang lah tu.

    ReplyDelete
  5. Gila kental la kakak Hanim ni...

    ReplyDelete
  6. Kain cinta putih. First song somi nyanyi pastu rakam kasi ayu dengar. Teringat den.masa umur 18 jamtu.ehehe

    ReplyDelete
  7. Semua lagu retro.. Terbaik.. Sy pun suka dgn lagu2 lama..

    ReplyDelete
  8. bila dengar mesti teringat zaman-zaman jiwang dulu..hhahahha

    ReplyDelete

Apa kata korang?