Friday, September 26, 2014

# Selera Kenit # Story Kenit

Tiga Bulan Mengidam!


Assalamualaikum!




Kronik! kronik! kronik dah aku ni. 3 bulan dah aku ngidam nak ke 'dia' baru semalam dapat merasa. Cam tau-tau je semalam ari gaji kannnnn hehe.


Dari bulan puasa membawak ke bulan bulan raya membawak ke bulan merdeka, puas aku nunggu brader ni meniaga, tapi tetap tak muncul-muncul gak. Kalau aku ada, dia tutup kedai tapi kalau aku takda dia meniaga pulak!

Dan, semalam sempena hari gaji peringkat kebangsaan, aku dah berhajat dalam hati balik umah nanti mesti nak merasa char kuey tiow brader ni! Mesti! Wajibul ghunnah! 

Pak Jelan outstation, kalau nak nunggu dia balik, alamatnya brader ni tutup kedai lagi la! hehe. 

Nehiiiii! >.<




Hai laaa char kuey tiow .... 3 bulan aku tunggu ko! baru la ni terubat rindu di perut hehehe. Tak pandang ke lain dah, ko jugak aku pandang dari mula sampai akhir!

Buurrppppppp! .... alhamdulillah :D


6 comments:

  1. Mesti sedap sgt tu sbb setia menunggu kedai tu bukak kan.

    Ops singgah kejap 😊

    ReplyDelete
  2. hihihiii...cukup ke sepinggan tu kenit...tiga bulan punya mengidam eloklah makan dua-tiga pinggan, baru puas hati tau...

    ReplyDelete

Apa kata korang?