ruangiklan
ruangiklan

Monday, November 10, 2014

Nak Jadi Chef Ke?


Assalamualaikum!




Ginila pesen anak dara aku bila 'buat kerja dapur'. Dapat tudung periuk, bekas ngan alas motong memang dia tak pandang benda lain lagi dah. Kakak dia pun dia tak heran .... sampai orang tu terpaksa layan game sengsorang hehehe.

Bukan takda barang mainan masak-masak sendiri, tapi katanya tak real la main yang plastik punye. Nak yang betul-betul punye baru best! 

Errk ....!

Harapan ibu dah besar sok kakak dan adik rajin-rajin masuk dapur. Tinggi mana pun korang belajar, ilmu asas (masak) ni kena ada dalam dada korang. Belajar masak sementara usia masih muda, jangan dah nak kawen baru terhegeh-hegeh tepon ibu tanya resepi lauk. Ibu ketok sengsorang nanti ...!

Eh.. bunyi cam aku je dulu-dulu?? hahaha :p


3 comments:

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.