Rezeki Anak-anak

Saturday, November 08, 2014


Assalamualaikum!


Walaupun baru hampir 3 tahun berblogging dan hanya bergelar blogger separuh masa, aku sangat bersyukur dengan apa yang aku lalui sekarang. Alhamdulillah sepanjang perjalanan ini aku ditemukan dengan ramai kenalan dan rakan yang sangat membantu aku mengharungi dunia maya ini.

Buat duit dengan blog? Takda sapa dapat nafikan lagi kebenaran itu. Walaupun pada permulaan blogging dulu aku tak terfikir semua tu, cuma harap akan ada orang datang blog aku dan baca apa aku tulis je hehe. 

Tapi tak sangka di usia blog yang baru nak masuk 3 tahun ni, Allah tetapkan rezeki aku di sini. Syukur alhamdulillah .... :)




Dan sekarang, aku bukan saja dapat kepuasan dengan berblogging tapi dapat berkongsi rezeki ngan keluarga especially anak-anak. Walaupun tak mewah, tapi mampu buat mereka tersenyum.

Hari ni aku ada plan istimewa untuk diaorg. Actually, diaorg dah tahu pun malam tadi heee. Dan di saat aku menaip ni ... hujan masih turun dengan lebatnya di sini. Sejuk dan dingin pagi ni .... 

Harap-harap kami dapat buat sesuatu bersama hari ni. Tak sabar rasanya nak spend time ngan mereka berdua .. :)


You Might Also Like

11 pengomen comel

  1. Alhamdulillah. Syokbya...bonding time dengan anak2. Update cepat2 nnt. Nak tau gak irrayyan.com

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum..singgah blogwalking kat sini..
    Mcm dekat je nama kita,,nama saya hanim hassan hihi

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah kak .. rezeki anak2 kan... enjoy with your kiddos kak...
    Mama Niza

    ReplyDelete
  4. Wooowwww......mcm best jer....macm bestttttt jeerrr

    ReplyDelete

Apa kata korang?

DISCLAIMER - Hanimhashim.com merupakan blog peribadi. Segala pendapat yang diluahkan disini adalah berdasarkan dari pengalaman penulis sendiri dan tidak mewakili mana-mana pihak kecuali jika penulis nyatakan namanya di sini. Sebarang perkongsian atau penyebaran apa-apa maklumat dari blog ini samada melalui PRINT SCREEN atau apa saja cara adalah dilarang sama sekali kecuali dengan keizinan tuan punya blog. Tindakan akan diambil sekiranya hak persendirian ini dicabuli. Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Terima kasih

Facebook - HanimHashimDotCom

Google+ Followers

COPYRIGHT @ 2016 HANIM HASHIM