ruangiklan
ruangiklan

Wednesday, May 20, 2015

Kipas Meja ... Ini Menarik!

  4 comments    
categories: 

Assalamualaikum!




Pertama kali bertentang mata dengan si 'dia' .... aku dah tertarik! Lain dari yang lain .. cantik ... comel ....elegan ... bergaya! Yang penting beranginnnn je bila tala muka kat 'dia' .... muehehehe. Perghhh ... ini kalau letak kat meja aku pun cantik gak ni! hehe.

Lalu kurisik tuan empunya ....


"Eh eh ... cantik pulak kipas ni kak ... beli mana kak?"

"Akak beli kat AEON... ada promotion ari tu"

"Berapa harga ni kak?"

"RM129 je ... harga asal seratus lebih gak ni. Cuma hari tu akak tengok ada diskaun terus beli"

Nama sebenar Air Circulator ... senang citer aku panggil kipas meja hehe.

Hurmm ... berkenan pulak hati ni kat kipas meja ni. Seratus dua puluh sembilan ... banyak gak duit tu hahahaha. Takpe ... kita usha kat dalam website dulu ... kot-kot ada kat mana-mana jual ada diskaun lagi cantik dari ni ke.

Dan, akhirnya aku ke LAZADA ....





Betul la kakak tu cakap ... seratus dua puluh sembilan hehe. Harga asal hampir dua ratus! Fuh ... 

Jenama dah sama ..cuma bezanya akak tu punya kipas meja ada tombol. Yang dalam gambar atas ni model terbaru kot ... takda tombol tapi button. 

Hurmm ... teringin ni teringin .... abggggggg nak yang ni boleh? :p



*tau dia tengah baca ni ...muahahaha!*



4 comments:

  1. ehem ehem ehem... nanti dapat duit raya belilah...ekekekeke....

    ReplyDelete
  2. hanim mengidam kipas pulak ke? sambar jangan tak sambarrr..

    ReplyDelete
  3. Meja kerja? Besar mn ni..tgh usaha tuk imagine... Menarik je

    ReplyDelete
  4. Mahal juga eh.. Mujur kt ofis air cond dh ok.. Dulu berkipas gak.

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.