ruangiklan
ruangiklan

Wednesday, May 20, 2015

Mira

  2 comments    
categories: 

Assalamualaikum!




Minggu lepas ... berdua dengan Mira masuk shopping mall. Perrghh ... tak menang tangan nak handle budak kecik sorang ni! Semua kedai dia nak masuk ... semua benda dia nak pegang. 

Berjalan sama dah takmo pimpin tangan .... lebih suka bebas bergerak sendiri dan berlari sana sini. Kalau berjalan dengan dia, mata ni tak boleh berkelip walau sesaat! Kena ngikut mana je dia pergi.... kena ngekor mana dia masuk!




Mira punyai perasaan ingin tahu yang sangat tinggi sekarang ni. Tak reti takut langsung! Bagus ....dan bahaya jugak pada masa yang sama. Dia mana reti bahaya tu semua ... tau seronok je. Panjang akal pun ye gak ni hehe ...




Terlalu aktif ... tak reti duduk diam. Suka bertanya itu ini ... suka bercerita. Dan yang paling mahal ..... muncung 'itik' dia hehehe.
Love you baby ..... :)


2 comments:

  1. sesekali kakak tak ada, dapatlah dia tarik perhatian yang lebih sedikit....

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.