Wednesday, May 20, 2015

# Cerita My Pearls

Mira


Assalamualaikum!




Minggu lepas ... berdua dengan Mira masuk shopping mall. Perrghh ... tak menang tangan nak handle budak kecik sorang ni! Semua kedai dia nak masuk ... semua benda dia nak pegang. 

Berjalan sama dah takmo pimpin tangan .... lebih suka bebas bergerak sendiri dan berlari sana sini. Kalau berjalan dengan dia, mata ni tak boleh berkelip walau sesaat! Kena ngikut mana je dia pergi.... kena ngekor mana dia masuk!




Mira punyai perasaan ingin tahu yang sangat tinggi sekarang ni. Tak reti takut langsung! Bagus ....dan bahaya jugak pada masa yang sama. Dia mana reti bahaya tu semua ... tau seronok je. Panjang akal pun ye gak ni hehe ...




Terlalu aktif ... tak reti duduk diam. Suka bertanya itu ini ... suka bercerita. Dan yang paling mahal ..... muncung 'itik' dia hehehe.
Love you baby ..... :)


2 comments:

  1. sesekali kakak tak ada, dapatlah dia tarik perhatian yang lebih sedikit....

    ReplyDelete

Apa kata korang?