Tuesday, May 26, 2015

# Story Kenit

Penangan Mi Kak Tun!


Assalamualaikum!




Apa benda kak Tun letak dalam mi ni ha ...?

Aku letak kas kas .... hahaha!

Kejamm...! haha. Nampak sangat autanya tu ... tapi memang betul lepas pekena mi goreng kak Tun tadi, memang aku tangkap lentok je kat meja ni haha. Adehh ... dan hasilnya, time lunch jadi time dengkuranku.

Ape nak jadi la aku ni ... asal lepas makan je nak tido. Asal nak tido je mesti lepas makan. Kali ni aku 'salah'kan mi goreng kak Tun! hahaha ....

Tq kak Tun ... mi goreng sedapppp! :)

Sambung dengkur .... zzzzZZZZZzzzzzzZZZZZZ


4 comments:

  1. adehhh ingat cantik tak kak ton hehe... wah sedap sgt tu sampai nak lena

    ReplyDelete
  2. cantik x kak tun?
    ni versi kak tun ngantuk ekk :)

    ReplyDelete

Apa kata korang?