Monday, June 08, 2015

# Cerita My Pearls # Story Kenit

Semangatku ....


Assalamualaikum!




Ceritanya umpama di sana menanti di sini menunggu. Yang di sana dah banyak berbunyi bila nak balik ... yang di sini banyak kali bersuara bila nak balik. Yang tersepitnya aku ... di tengah-tengah!

Hurmm ... waktu ni awak (kakak dan adik) berdua ada di kampung. Barangkali ... tengah main kot time ni. Main basikal ke ... main opis-opis ke .... main masak-masak ke ... memang time ni time awak berdua terrrrsangat aktif!

Semalam dah pesan awal-awal, sebab nak kasi 'sejuk' sikit hati tu .. kasi tenang sikit hati yang sebak tu. Kalau rindu ... ambik baju ibu ciumla bawak tidur. Jangan nangis ... jangan susahkan Wan. Jenuh Wan nak mujuk kang. Nanti Wan dan Atok bawa gi kedai. 

Harap ibu pun tak nangis malam seminggu ni. Doakan ye ...! :')


3 comments:

  1. alahai.. balik kg lagi rupanya... nmpk gaya ibu yg nangis kot..

    ReplyDelete
  2. Fuuhh...rindu anak ni mmg sakit kan ....huwaaa..huwaaa

    ReplyDelete
  3. Sabar jela kak ye..comel ank2 akk tu..

    ReplyDelete

Apa kata korang?