ruangiklan
ruangiklan

Thursday, August 20, 2015

Saat Suami Beremosi - JDT vs PERAK

  16 comments    
categories: , , ,

Assalamualaikum!


Tengok bola tak semalam? Kalau tak silap aku, tv9 dan tv3 ada siaran langsung perlawanan bola. Memang dah aku agak malam tu takda siapa boleh tukar siaran lain huhu.

Tambah semalam pasukan Perak masuk tv, lagi berkobar semangat Perak-ian sorang dalam rumah ni hehe.

Time tu aku tengah basuh pinggan kat dapur, dengar Pak Jelan terjerit marah kat penjaga garisan dalam TV. Beria benor marah nampak..macam orang tu dengar hahaha!




Bertambah frust dia bila JDT dah masuk 2 gol haha! Hadoiiii aku nak komen apa pun nak tak tau. Duduk tengok sama kejap kat depan tu, tunggu punya tunggu Perak tak gol² jugak. Last² aku masuk bilik temankan anak berborak.

Dok berborak ngan kakak pasal kawan dia gi KidZania, tetiba suara petir GOLLLLLLLLL!!! hahaha terkejut kakak!

Gitulah pempuan ngan lelaki sama je kalau tengok TV. Yang perempuan tunjuk emosi kalau tengok citer sedih. Yang lelaki pun emosi kalau tengok pasukan bola dia kalah hehe.

Keputusan bola semalam ... 

JDT 4 - PERAK 1

PAHANG 2 - FELDA UNITED 2

SELANGOR 3 - KELANTAN 0


Dengan ini JDT secara rasminya mendahului tangga teratas dalam Liga.

Sekian hehe.


16 comments:

  1. Kami menjerit seronok sebab JDT Sumbat 4 goal :D

    ReplyDelete
  2. macam2 ragam akak...
    http://jmbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. gitulahhh orang kalau dah minat bola hehehe :D

      Delete
  3. Replies
    1. tu yang kawan tu frust giler semalam hehehe :D

      Delete
  4. Waktu gini dkna dah masuk bilik tidurkan anak.. pastu ngan maknya tidur sama.. tengok bola dalam mimpi hahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. untunglaaaaa....anak-anak akak selagi belum kul 11 takde maknanya diaorang nak tido hahaha :D

      Delete
  5. kami bersorak sebab Selangor menang... walaupun Nazmi buat kepala sampai kena kad merah...!! grgrgrgrgrgrr.... :)


    Salam.. haii.. jemput join giveaway saya ye.. ParodyMe : 1st Giveaway By DRAMATIC UNIC dengan hadiah wang tunai keseluruhan bernilai RM350 untuk direbut..!! Jom ajak ramai-ramai join.. jomm.. jommm..!! tQ so much... :)

    ReplyDelete
  6. Haha abang ena tgok bola semalam tapi lelama tv yang tengok dia.. Aptb.. Hahahaha

    ReplyDelete
  7. aida anak johor !!!
    JDT yeeehah...

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.