ruangiklan
ruangiklan

Thursday, September 01, 2016

Layan Kasut Bundle Seksyen 18 Shah Alam


Assalamualaikum!


Beginilah kalau berjodoh dengan peminat barang bundle tegar. Kalau mata tu dah terpandang benda dia suka, dalam gelap pun dia boleh nampak! Kalau tak baju seluar bundle, kasut bundle la kesukaan dia. Walaupun hanya sekadar 'cuci mata' tapi tu pun dah ok :)



Sekali sekala layan kasut bundle ok gak. Lagipun design kasut ada yang rare dan unik memang takda kat kedai biasa. Kalau yang suka pakai pelik pelik tu boleh cari kat sini hehe. 

Aku pun ada gak kasut yang berkenan di hati. Tapi memandangkan aku ni gi keje balik keje, makanya kasut kenala yang sesuai dengan pemakaian di pejabat. Kang takkan nak pakai baju kurung pastu kasut sneakers pulak kan ... haha :p










Dekat 30 minit kat situ, kasut yang berkenan di hati pun nampak macam dah dapat. Tapi akhirnya dia tak beli sebab itu kehendak bukan keperluan ...hahaha. Takpela .. takkan lari gunung dikejar kan. Bila-bila boleh datang balik sini sebab dah tau kan hehehe :)



Orang sekarang berniaga harus ada akaun media sosial ye ;)

2 comments:

  1. kalau dah berkenan,bundle pun tak kisah..akak kalau baju basahan,memang cari bundle..

    ReplyDelete
  2. nampak elok lagi kasut tu kak..

    ReplyDelete

Apa kata korang?

Note: only a member of this blog may post a comment.

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.